//

Melding tijdens smsen.

Melding tijdens smsen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds vanavond krijg ik de volgende melding als ik een smsje verstuur; Mobiele data uitgeschakeld Schakel mobiele data in of gebruik Wifi voor gegevens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-01-11, 23:42
Oente Oente is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Dieren
Berichten: 6
Standaard Melding tijdens smsen.

Hallo,

Sinds vanavond krijg ik de volgende melding als ik een smsje verstuur;

Mobiele data uitgeschakeld
Schakel mobiele data in of gebruik Wi-Fi voor gegevens toegang.


Iemand enig idee hoe dat komt? En hoe ik deze melding kan uitschakelen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-11, 17:01
Royofzo Royofzo is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 153
Standaard

Staat je 'Mobiele data' wel aan?

Ga naar Instellingen, Algemeen, Netwerk, en controleer of 'Mobiele data' ingeschakeld is. Als dit niet zo is, even aanvinken
__________________
Apple historie: iPod Touch 3G 8GB, iPhone 3G 16GB Wit , iPhone 4G 16 GB Zwart, iPhone 5 16GB Wit, iPad Mini Zwart Wi-Fi + 3G, iPhone 5S Zwart, iPhone 6 Zilver
  #3  
Oud 17-01-11, 17:33
Oente Oente is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Dieren
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Royofzo Bekijk bericht
Staat je 'Mobiele data' wel aan?

Ga naar Instellingen, Algemeen, Netwerk, en controleer of 'Mobiele data' ingeschakeld is. Als dit niet zo is, even aanvinken
Kan dat geen kwaad als ik die aan zet? Want ik heb een Vodafone abonnement, dus ik heb maar 1 gb databundel per maand.
  #4  
Oud 17-01-11, 18:09
Royofzo Royofzo is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 153
Standaard

Weet je zeker dat de melding optreedt tijdens het SMSén en niet tijdens het Whatsáppen of pingen?

Het kan geen kwaad om het aan te zetten, en daarna eens te proberen of het dan wel lukt. 1 GB is redelijk veel voor de gemiddelde gebruiker overigens hoor. Ligt er helemaal aan wat je doet. Misschien moet je je 'Gebruik' is op 0 zetten aan het begin van de maand, en om de paar dagen is kijken op hoeveel data je al zit. Zo kun je dus zelf bijhouden hoeveel je al verbruikt hebt, en je zult zien dat het wel mee valt

Dit kun je doen bij:

Instellingen -> Algemeen -> Gebruik. Daarna onderaan 'Stel gegevens opnieuw in'.
  #5  
Oud 17-01-11, 18:55
Oente Oente is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Dieren
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Royofzo Bekijk bericht
Weet je zeker dat de melding optreedt tijdens het SMSén en niet tijdens het Whatsáppen of pingen?

Het kan geen kwaad om het aan te zetten, en daarna eens te proberen of het dan wel lukt. 1 GB is redelijk veel voor de gemiddelde gebruiker overigens hoor. Ligt er helemaal aan wat je doet. Misschien moet je je 'Gebruik' is op 0 zetten aan het begin van de maand, en om de paar dagen is kijken op hoeveel data je al zit. Zo kun je dus zelf bijhouden hoeveel je al verbruikt hebt, en je zult zien dat het wel mee valt

Dit kun je doen bij:

Instellingen -> Algemeen -> Gebruik. Daarna onderaan 'Stel gegevens opnieuw in'.
Het is echt tijdens het smsen, dan krijg ik die melding te zien. Maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik deze melding pas heb gekregen sinds dat ik Whatsapp erop heb gezet, misschien dat het daar door komt?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Melding tijdens sms daimand iPhone algemeen 3 17-03-11 15:25
Melding tijdens het smsen ShortyEx iPhone algemeen 0 30-11-10 20:42
smsen, bellen, etc tijdens synchroniseren? maxvdwater iTunes 1 17-05-10 19:00
is het bellen én smsen of bellen óf smsen RobbSnobb Odido (T-Mobile) 15 09-10-08 19:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:43.