iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Sony Ericsson G900 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/8259-sony-ericsson-g900.html)

tartiflet 27-02-08 12:40

Sony Ericsson G900
 
Misschien niet echt een killer maar lijkt me een prima telefoontje die binnenkort uitkomt...
Sony Ericsson G900 preview: Touch and go - GSMArena.com

Touchscreen, 5mp cam...

en de prijs: ong 300 euro lees ik overal (onbevestigd)

tartiflet 27-02-08 12:43

Ben overigens zelf aan't afwachten om iphone of G900 of wat anders aan te schaven.
De hoeveelheid info(jailbr. enzo...) en gang der zaken met iphone maakt het er niet echt makkelijk op...

andre-nl 27-02-08 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tartiflet (Bericht 72232)
Misschien niet echt een killer maar lijkt me een prima telefoontje die binnenkort uitkomt...
Sony Ericsson G900 preview: Touch and go - GSMArena.com

Touchscreen, 5mp cam...

en de prijs: ong 300 euro lees ik overal (onbevestigd)

leuk ding voor mijn vriendin, maar absoluut geen topper...
lijkt op een telefoon die je over een jaartje bij een prepay abo krijgt voor 75,- euro...

Andre

Stiruam 27-02-08 22:17

Ziet er ok uit maar zeker geen musthave! Vooral omdat video funcie zuigt als een kreng bij Sony Ericsson

Greetz, Stiruam

FreakyFlor 12-05-08 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andre-nl (Bericht 72645)
lijkt op een telefoon die je over een jaartje bij een prepay abo krijgt voor 75,- euro...


lol inderdaad

jopocket 26-05-08 20:17

heb al een paar iphone's gehad.maar mis eigenlijk wel de camera-en videofuncties van sony.en bluetooth werkt wel degelijk op deze toestellen.ben echt aan't denken om een g900 te kopen vanwege de functies maar ook voor het formaat.tegen design en gebruiksvriendelijkheid kan niks tot nu toe tegen mijn iphone op.maar hij is te groot en te fragiel om dag in dag uit te gebruiken en in uw zakken mee rond te lopen.

mamutskywalker 27-05-08 17:09

het is maar waar je voor gaat want inderdaad de camera en bluetooth is beter op sony maar de biedening en de ipod functie is gewoon TOOOP

PauluS87 27-05-08 17:17

Sorry, komt niet eens in de buurt...

jopocket 14-07-08 19:56

mjah.heb mijn laatste iPhone verkocht met de gedachte dat ik er nog wel meer kon krijgen.niet dus,dan toch maar gegokt op SE g900 en denk toch nog maar 5-6 vastlopers gehad zodat ik de batterij eruit moest halen.stel je voor als je dat bij een iPhone moest doen:eek:.ik heb al veel ericsson's gehad maar nog nooit eentje met symbian.kan ook aan mij liggen maar dat ding is pokketraag.ik heb nog geen t9 woordenboek gevonden.scherm is ook wat klein.ik weet ook nog nie goed hoe en welke applicaties te installeren terwijl dat bij m'n iPhone ging gelijk niets.de voordelen tov iPhone vind ik wel dat deze uitgebreide camerafuncties heeft:filmen,ledverlichting,autofocus.batterij gaat iets langer mee(3-4 dagen).bluetooth gaat altijd en met alles en shriftherkenning is ook wel top.dus als ik mijn rekening maak heb ik ergens wel spijt dat ik men iPhone verkocht heb.nu moet ik het maar doen met deze en ondertussen is misschien de 3e generatie iPhone's op de markt waar al die andere features wel op staan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:37.