//

iSync

iSync discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik werk met een iMac en heb ondanks mijn Mac eens opgeruimt (alles backuppen en installatie DVD van OSX erin en draaien maar) met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-02-08, 15:48
JajeBlade JajeBlade is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Standaard iSync

Hallo,

Ik werk met een iMac en heb ondanks mijn Mac eens opgeruimt (alles backuppen en installatie DVD van OSX erin en draaien maar) met daarbij ook mijn itunes bibliotheek, de nummers en films had ik nog wel... maarna alles weer in orde te hebben herkend iTunes mijn iPhone niet meer Het enige wat iTunes ziet is zoveel gig aan andere data. Als ik dus nu weer opnieuw Sync ben ik al mijn Contact personen kwijt (Want die had ik dus niet meegenomen) Ik heb ookal iSim geprobeert maar die doet alleen de contact personen waar ik een telefoon nummer van heb.

Mijn iPhone draait nog steeds 1.1.1 ik vind 1.1.3 nix en ik ben te lui om 1.1.2 er op te zette dus... hou ik het mooi bij 1.1.1, via de SSH ben ik al aan het zoeken geweest op mijn telefoon naar de Contacten (in een bestandje neem ik aan) resultaten:

/Private/var/root/Libarary/AddressBook/
-AddressBookImages.sqlitedb 245KB (lijkt mij de file die de fotos bevat)
-AddressBook.sqlitedb 54KB (moet dan de data bevatten vind ik alleen een beetje klein.

en anders misschien nog iets uit:
/Applications/MobileAddressBook.app

Als iemand dit weet, of weet hoe ik dit anders kan oplossen, graag, want ik kan nu mn iPhone voorlopig niet Syncen. Als iemand nog weet waar de iphone sms berichten opslaad mag deze dat ook nog wel even vermelden maar het is niet nodig.

Alvast bedankt,

Groeten Edwin.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-02-08, 18:19
jokfoe's schermafbeelding
jokfoe jokfoe is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Gent
Berichten: 58
Standaard

In /Private/var/root/Libarary/AddressBook/ worden inderdaad je contactpersonen opgeslagen. De eerste file zijn de foto's en de tweede de nummers...gewoon naar je HD kopiëren en je hebt altijd een backup ipv te klooien met iSIM of SIMport.
Om je SMS jes te backuppen kan je Syphone op de Mac gebruiken
zie : Micromat - Syphone

  #3  
Oud 27-02-08, 18:25
JajeBlade JajeBlade is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jokfoe Bekijk bericht
In /Private/var/root/Libarary/AddressBook/ worden inderdaad je contactpersonen opgeslagen. De eerste file zijn de foto's en de tweede de nummers...gewoon naar je HD kopiëren en je hebt altijd een backup ipv te klooien met iSIM of SIMport.
Om je SMS jes te backuppen kan je Syphone op de Mac gebruiken
zie : Micromat - Syphone
Heel erg bedankt, ik ga nu eten dus ik zal het erna even proberen. En ik stuur wel bericht met het resultaat.
  #4  
Oud 28-02-08, 00:41
JajeBlade JajeBlade is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Standaard

Ze hadden de week nieuwe versie van itunes uit gebracht toch? ik dacht dat het 7.6.1 was ofzo, maar die bevat dus wat nieuwe opties zoals bibliotheken samenvoegen, hij zoekt zelf allemaal uit wat er overschreven moet worden of juist niet, bij twijfel gevallen geeft hij een waarschieuwing en laat hij de gebruiker kiezen, dit kan voor zowel contacten als e-mail accounts, podcast's, video's en muziek, best handig.

Dus nadat ik alles had opgeslagen ging ik syncen en toen kwam hij met de nieuwe opties aanzetten...

Dus vanaf nu hoeft je niet meer moeilijk te gaan back-uppen maar gewoon syncen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ISync erkend Iphone maar maakt geen verbinding smart iTunes 4 03-08-08 12:49
iphone met isync... rikkie123 iPhone algemeen 4 26-12-07 16:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:18.