//

Iphone 3G, geen audio, zowel mic als speakers...

Iphone 3G, geen audio, zowel mic als speakers... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb sinds kort een probleem met mijn iPhone 3G. Hij is helemaal stil geworden, krijg geen geluid over de speakers, en hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-01-11, 17:44
tommie2005 tommie2005 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard Iphone 3G, geen audio, zowel mic als speakers...

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een probleem met mijn iPhone 3G. Hij is helemaal stil geworden, krijg geen geluid over de speakers, en hij neemt geen geluid op.

Heb zo'n beetje alle mogelijke fora doorgebladerd voor oplossingen maar niets heeft tot nu toe gewerkt.

Hij zit niet vast in headphones modus (hij registreert het ook niet als ik een headphone inplug), en wanneer ik bijv. naar ipod ga kickt hij me er na een seconde weer uit.

Bij bijv. dictafoon wordt aangegeven dat er geen microfoon beschikbaar is. Het lijkt dus alsof de audio driver o.i.d. gewoon niet werkt?

Heb vanalles geprobeerd, talloze malen resetten, backups herstellen, headphones in en uit pluggen, jack helemaal schoon gemaakt, maar niet heeft geholpen!

Een vreemd detail hierbij is dat is gister mijn telefoon in mn sporttas heb laten liggen in mijn auto, waar hij 's nachts leeg is geraakt en voor langere tijd uit heeft gestaan (vermoedelijk). Toen ik hem 's ochtens aanzette werkte het geluid plots weer... Tot hij opnieuw opgestart werdt omdat hij vastliep, sinds dien heb ik het geluid niet meer aan de praat kunnen krijgen... Dit laat me geloven dat het geen hardware, maar juist software is dat het probleem is, maar dan had een herstel lijkt me moeten werken??

Heeft iemand misschien een oplossing voor dit probleem? Ook op de site van apple wordt ik niet veel wijzer, en ik begin ten einde raad te raken
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-11, 22:39
johanneslol1 johanneslol1 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 69
Standaard

uhm heb een herstel geprobeerd ZONDER backup terug zetten ? anders moet je hetzelfde even doen maar dan op een andere pc!
Reageren

Labels
audio, geluid, ipod, microfoon, probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Downgrade iPhone 3Gs firmware 3.1.3 to 3.1.2 zowel voor nieuw als oude bootrom mxd752tr Jailbreak 304 16-05-10 15:14
Probleem verbinding met iPhone 3G 16 GB (zowel op iPhone als tethering) RATBORG Odido (T-Mobile) 1 19-08-09 11:29
SIM plots niet herkend: ook na restore zowel iphone als itunes geblokkeerd josien9 iTunes 5 09-05-09 11:51
Video: Azureus: zowel torrent als convertor nu! Puck84 Muziek, foto & video 0 28-04-09 21:42
iphone synchroniseren met zowel mac als windows namastee iPhone algemeen 2 05-03-08 23:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:25.