//

iPhone 4 niet geactiveerd?

iPhone 4 niet geactiveerd? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb voor m'n vriendin een iPhone 4 die helaas al voorzien was van FW4.2.1 De SIM heb ik op maat geknipt en erin gestoken. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-01-11, 17:21
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard iPhone 4 niet geactiveerd?

Ik heb voor m'n vriendin een iPhone 4 die helaas al voorzien was van FW4.2.1 De SIM heb ik op maat geknipt en erin gestoken. Alles zag er goed uit en ik heb de iPhone op mijn laptop van een tethered JB voorzien. Daarna aan haar laptop gehangen en de reservekopie van haar 3GS op de iPhone 4 terug gezet. Vervolgens nog wat dingen in Cydia geinstalleerd en klaar.....zou je denken.....

Ik krijg geen provider te zien en kan niet met het toestel bellen of gebeld worden !

Als ik mijn simkaart (off. microsim) in haar toestel doe dan blijft het probleem. Doe ik haar simkaart in mijn toestel dan werkt ie wel. De simkaart is dus niet het probleem.

Het toestel is 100% zeker simlockvrij (neverlock) en ik vraag me nu af of er iets met de activering misschien fout is gegaan? Of zou je dan alleen noodoproepen kunnen doen?

Wie heeft een tip waarmee ik kan proberen het toestel te kunnen gebruiken waar hij ook voor dient : bellen, gebeld worden, 3G gebruiken enz. ?

Hij hangt nu al geruime tijd aan iTunes en ik weet het gewoon even niet meer
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-01-11, 18:05
gemakki gemakki is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Huizen
Berichten: 37
Standaard

Hoi,al eens geprobeerd met dfu mode de iPhone terug te halen?
Google even dfu mode iPhone ,
En heb je je gegevens opgeslagen met tinyumbrella?
  #3  
Oud 23-01-11, 18:18
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Heb je hem gejailbreakt voordat ie geactiveerd is? Dan denk ik dat het daar fout is gegaan...
  #4  
Oud 23-01-11, 20:18
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Ik denk het laatste, wat pascalletje zegt. Ik weet het niet zeker, maar dikke kans dat dat het geval is. Inmiddels heb ik hem weer blanco gemaakt en eerst geactiveerd. Daarna reservekopie terug gezet en tot nog toe alles prima.

Straks (tethered) jailbreaken en dan denk ik zomaar dat het nu wel goed gaat.

Kan ik het jailbreaken trouwens wel gewoon op mijn laptop doen? Want dit gaat buiten iTunes om en dat zou enorm schelen want mijn vriendin is druk bezig op haar laptop met allerlei zaken die nog voor morgen klaar moeten zijn.

Edit:

Ik heb het jailbreaken idd op mijn laptop gedaan en op dit moment werkt alles naar behoren. Wel raar dat Whatsapp en de gesprekken ineens niet meer op haar toestel stonden. Je zou toch zeggen dat die gewoon in de reservekopie zouden staan.....???

Laatst gewijzigd door mvveelen; 24-01-11 om 07:31.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Omgeruilde iPhone 4 kan niet geactiveerd worden feifei iTunes 2 23-04-11 10:41
iPhone: iPhone 4 nog niet geactiveerd, jailbreak? apekoek Jailbreak 7 13-10-10 23:14
iPhone: iphone kan niet worden geactiveerd bananabom2 Jailbreak 4 20-12-09 22:28
Iphone gelocked en niet geactiveerd Mando Archief 2 19-11-09 21:52
iPhone plotseling niet meer geactiveerd Jroen_w iPhone algemeen 11 04-06-09 10:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:18.