//

Oplossing voor ALLE problemen rondom SIPHON (gratis vast bellen) opgelost..aaah :)

Oplossing voor ALLE problemen rondom SIPHON (gratis vast bellen) opgelost..aaah :) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jeeteecorp -Installeer Siphon via repository: http://touchmods.net/rep.xml -ftp (winscp) naar je Iphone -Voer een account op bij freecall. Voor unlimted calls moet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 03-03-08, 01:45
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeeteecorp Bekijk bericht
-Installeer Siphon via repository: http://touchmods.net/rep.xml
-ftp (winscp) naar je Iphone
-Voer een account op bij freecall. Voor unlimted calls moet je eenmalig 10 euro overmaken, waarvan 5 euro beltegoed is. Dit gaat via paypal, dus veilig.
-via applications ga je naar Siphon en in deze map vind je de file ' accounts'
- download een hex editor, open accounts' en pas in de string achter 'username' je eigen username aan, idem voor de string achter password. Op de plek waar nu ' freephonie' staat zet je 194.120.0.198

Dat was het, nu kan je met je 1.1.3. bellen.
Ga het ook even proberen.

Laatst gewijzigd door Bomans; 03-03-08 om 01:55.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 03-03-08, 02:51
biggy_no1 biggy_no1 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

ik krijg een connection error Verify your account parameters!
maar op mijn pc logt freecall wel uit met de melding dat ik op een ander pc ben ingelogd ! hoe kan ik dit oplossen ?
  #23  
Oud 03-03-08, 21:29
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

ja ik krijg ook ineens die connectio error. vreemd... hij werkte van de week nog wel...
  #24  
Oud 03-03-08, 23:08
Ezra's schermafbeelding
Ezra Ezra is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 129
Standaard

Bij mij werkt het ook niet..
  #25  
Oud 03-03-08, 23:20
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Sorry voor late reactie, vorige week lukte het mij ook deze week nietmeer nu heb ik ook volgens mij een iets andere versie dan vorige week... ? Ik snap het niet... Maar hopen maar op een beter versie binnenkort dan

Greetz, Stiruam
  #26  
Oud 21-03-08, 21:24
nicoluiten nicoluiten is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeeteecorp Bekijk bericht
-Installeer Siphon via repository: http://touchmods.net/rep.xml
-ftp (winscp) naar je Iphone
-Voer een account op bij freecall. Voor unlimted calls moet je eenmalig 10 euro overmaken, waarvan 5 euro beltegoed is. Dit gaat via paypal, dus veilig.
-via applications ga je naar Siphon en in deze map vind je de file ' accounts'
- download een hex editor, open accounts' en pas in de string achter 'username' je eigen username aan, idem voor de string achter password. Op de plek waar nu ' freephonie' staat zet je 194.120.0.198

Dat was het, nu kan je met je 1.1.3. bellen.
Heb net een nieuwe iphone aangeschaft en zou graag gebruik willen maken van voip zoals siphon dat zou moeten doen, maar aangezien ik een leek ben op dit gebiedt hoop ik dat iemand mij hiermee kan helpen! Ik zal ook dat sommige mensen problemen hadden en dat het ineens niet meer werkt! Hebben jullie het nog op kunnen lossen?

Mijn volgende problemen zijn?
- hoe instaleer ik Siphon? Ik begrijp hoe ik in sources toevoeg in installer, maar niet hoe ik Siphon in http://touchmods.net/rep.xml invoeg???
- Hoe ftp ik (winscp) naar mijn Iphone en waar haal ik winscp vandaan?
- graag zou ik voipcheap willen gebruiken!
- en hoe gebruik ik, en instaleer ik een hex editor op mijn iphone? En welke hex editor kan ik hievoor het beste gebruiken?

Ik hoop dat iemand mij dit kan uitleggen.

Gr. Nico

Ps. Ik heb wel Siphone version 1.1 van sip.free.fr op mijn Iphone gekregen, maar hier kan ik volgens mij niet de ip-server veranderen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
16xx error [Opgelost/Oplossing?] Richard.v.Naam iPhone algemeen 1 09-01-10 12:47
oplossing voor problemen met e-mail servers vodafone Dutch_guy Vodafone 0 16-07-09 15:56
iPod oplossing voor elk voertuig / bellen en muziek DGCAR iPhone accessoires en onderdelen 18 22-03-08 00:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:22.