//

Mijn iPhone gaat niet meer naar Stand-by!

Mijn iPhone gaat niet meer naar Stand-by! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Misschien heeft iemand hetzelfde probleem als ik gehad en ook een oplossing gevonden. Normaal gesproken gaat je iPhone na de ingestelde tijd vanzelf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-01-11, 19:44
Mr.nightsea Mr.nightsea is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 28
Standaard Mijn iPhone gaat niet meer naar Stand-by!

Hallo allemaal,

Misschien heeft iemand hetzelfde probleem als ik gehad en ook een oplossing gevonden.

Normaal gesproken gaat je iPhone na de ingestelde tijd vanzelf in standby en lock stand. (Lees: Scherm uit en na de ingestelde tijd moet je eerst sliden om de iPhone te kunnen gebruiken.) Nu het probleem bij mij is dat wanneer ik een van de laders eraf haal of op een willekeurige andere manier mijn lockscreen tevoorschijn tover, gaat deze vanzelf weer uit -> Stand-by. Dit gebeurdt niet als ik dus slide to unlock heb gedaan en op mijn springboard ben. Dan zal het scherm alleen maar dimmen en verder alleen maar mijn accu leeg lurken.

Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS gaat niet in stand-by en blijft downloaden. Niejo iPhone algemeen 3 29-01-11 13:16
Gaat wel aan maar naar stand by telkens White screen lexdas iPhone algemeen 5 23-06-10 22:31
Muziek: Niet alle muziek van itunes gaat naar mijn iphone, help? GasGasR6 Muziek, foto & video 9 22-05-10 22:11
iPhone 3G: Ik krijg mijn Iphone 3G niet meer uit noodoproep stand:(! deninho Unlock 5 15-10-08 14:12
mijn nieuwe Ipone gaat niet meer aan sital Archief 4 19-02-08 23:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:50.