//

slechte gps en gsm ontvangst

slechte gps en gsm ontvangst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, Ik heb de laatste tijd veel problemen met de gps ontvangst van TomTom. Deze geeft regelmatig aan dat ik in een woonwijk zit als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-01-11, 03:11
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard slechte gps en gsm ontvangst

Hello,

Ik heb de laatste tijd veel problemen met de gps ontvangst van TomTom. Deze geeft regelmatig aan dat ik in een woonwijk zit als ik op de snelweg rij.. niet heel handig dus.
Daarnaast heb ik na de overstap op Tringg nog vaker last van slecht bereik dan bij t-mobile. Vaak no service, soms de hele dag! geen internet. Het opnieuw opstarten van mijn telefoon werkt meestal wel, maar het probleem doet zich dan binnen een paar uur tot een paar dagen opnieuw voor.

Omdat ik dacht dat het misschien aan mijn softwareversie lag toch maar geupdate naar 4.2.1. Dit leverde niets op, behalve het opstarten via de computer. Ideaal dus als dat de enige manier is om weer het internet op te komen.

Nu vroeg ik me af of het misschien aan het toestel ligt. Dit is mijn 3e 3GS, via garantie op de vorige 2. Heb alleen geen zin om hem weeeer in te leveren bij pro assist, kan namelijk niet zonder (zakelijk). Iemand een idee voor een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
slechte gps ontvangst? huubke iPhone Navigatie 3 30-09-10 17:32
Slechte GPS ontvangst door hoesje!! TheMikerMC iPhone algemeen 12 20-08-10 17:22
Hardware: Slechte GPS ontvangst KingAchill iPhone Navigatie 10 12-06-10 08:01
Ontvangst GSM en GPS 3G vs 3Gs Pacmanimal Koopinformatie Nederland 1 24-06-09 11:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:06.