//

Iphone valt uit

Iphone valt uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen Nu voor de tweede keer (in twee weken) ben aan het luisteren naar de Ipod en in een keer valt de Iphone uit. Resetten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-07, 10:44
cles cles is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 28
Standaard Iphone valt uit

Mensen

Nu voor de tweede keer (in twee weken) ben aan het luisteren naar de Ipod en in een keer valt de Iphone uit. Resetten is de enige optie. Alles werkt dan weer.
Hebben jullie en idee, is dit door het unlocken?

Cles
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-07, 11:55
Nikos1984's schermafbeelding
Nikos1984 Nikos1984 is offline
• iOS 8.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 135
Standaard

Heb het zelf (gelukkig) nog nooit gehad... Maar in theorie zou het aan je unlock kunnen liggen.
Je zou je iPhone even kunnen restoren naar 1.0.2 en vervolgens ff opnieuw kunnen unlocken.
Ik had na mijn eerste unlock ook wat problemen en heb toen alles nog een keer gedaan en nu werkt alles naar behoren...

Succes!
  #3  
Oud 12-10-07, 12:12
MacFoxx's schermafbeelding
MacFoxx MacFoxx is offline
• iOS 3.0
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 380
Standaard

Unlock kan het wezen of je hebt meerder applicaties op je iPhone geinstalleerd. Waardoor het instabiel lijkt.
Gisteren had ik ook een zwart scherm gevalletje, kreeg hem niet meer aan de praat. Daarna toch maar gerestored en het werkt weer als een zonnetje
  #4  
Oud 11-09-08, 00:28
ferryferry ferryferry is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

Ik heb een iphone 1.1.4. uit U.S. gekocht begin juni en unlocked met Ziphone. Eerste 2 maanden werkte hij als een trein maar sinds een maand valt hij vaak uit(3x per dag). Zelfs als de batterij helemaal vol is. Enige manier om hem dan weer aan te krijgen is door de stekker (lader) erin te doen. Ik kan overigens wel gebeld worden als hij "uitvalt", dan schakelt hij weer aan. Heeft iemand misschien een idee waar dit aan ligt, zou het de software zijn (ZiPhone) en weet iemand of ik zomaar een ander besturingsprogramma (zoals iLiberty+) kan installeren of dat ik hem weer helemaal kan restoren naar de originele staat zodat ik een beroep kan doen op m'n garantie?

Groet Ferry
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone valt uit jk89 iPhone algemeen 0 14-11-09 19:39
Iphone 3g valt uit. Vanz iPhone algemeen 1 06-09-09 23:58
iPhone valt uit -jappo- Archief 5 25-05-09 20:09
iphone valt uit mausie565 iPhone algemeen 1 25-03-09 20:40
Iphone valt uit Twoine iPhone algemeen 0 03-02-08 14:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:31.