//

Iphone Naar de haaien?

Iphone Naar de haaien? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Even het probleem schetsen : Iphone start op krijgt beeld maar op het apple logo 'glitched' ie even en reboot dan. => dfu recovery mode ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-02-11, 10:46
Insaniac_sane Insaniac_sane is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 9
Standaard Iphone Naar de haaien?

Even het probleem schetsen :
Iphone start op krijgt beeld maar op het apple logo 'glitched' ie even en reboot dan.
=> dfu recovery mode => nieuwe firmware => net als ie wil beginnen installeren (dus je krijgt je apple en dan het java denkicoon) hoor je hem disconnecten en reconnecten met itunes .... ?? => gevolg error codes (verschillend van 9 tot 21 tot 3194)...

Heb verschillende ipsw's geprobeerd maar ze falen bij mijn weten praktisch allemaal op hetzelfde punt.

Ook customs geprobeerd (aanpassingen van hosts e.d.) tot nu toe nog geen success..

Het probleem is ontstaan na een update (volgens de vorige eigenaar)

GRoetjes,

Kenny
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-02-11, 12:08
MrFCUUnknown MrFCUUnknown is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nijkerk
Berichten: 44
Standaard

Beste Kenny,

Heb je het volgende al geprobeerd:
- Andere USB poort
- Andere USB kabel
- Andere PC gebruiken voor herstel

USB problemen kunnen ook vreemde fouten geven. Al geprobeerd?

Patrick
__________________
-------------------------------------------
Automatiseren gaat niet vanzelf, maar wel automatisch.

Laatst gewijzigd door MrFCUUnknown; 02-02-11 om 12:08. Reden: tikfout
  #3  
Oud 02-02-11, 12:14
Insaniac_sane Insaniac_sane is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 9
Standaard

Vanalles geprobeerd :
Andere kabel / andere poort / doc stationneke / andere pc / andere besturingssysteem / verschillende firmware versies (origneel en custom) . / aanpassen hostfile

Altijd hetzelfde resultaat Iphone begint te herstellen .. (ie komt op het scherm met het appeltje waar je dan een progressbar moet krijgen.) op het moment dat de progressbar verschijnt reboot ie....
  #4  
Oud 04-02-11, 10:41
Insaniac_sane Insaniac_sane is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 9
Standaard

Het ligt duidelijk niet aan de hardware (tenzij het moederbord zelf). MOBO heeft in een geheeld andere behuizing gezeten en ook dar hetzelde probleem. Itunes ziet em wel in restore staan en als ik hem wil restoren dan krijg je het apple scherm. Op het moment dat ie de progressbar wil gaan tekenen flipt ie en crasht ie ...

Iemand een idee hoe je van scratch kan beginnen? (zoals ne bios flashen op een pc maar dan voor nen iphone ? )
DFU restoren geeft hetzelfde probleem....

heeft redsnow misschien nog interessante patches ??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? Jensengels iPhone algemeen 7 17-08-10 17:39
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? ICB iTunes 0 02-07-10 09:58
iPhone: Iphone 3G geupdate naar 4.0 official, hoe kom ik naar 4.0 custom? Tom11 Jailbreak 1 26-06-10 08:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:46.