//

Signaal versterken met tape onder simkaart !

Signaal versterken met tape onder simkaart ! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Jullie hebben vast wel dat nieuwsbericht gelezen van enkele weken geleden over tape onder je simkaart. Hierdoor zou je een beter signaal krijgen. Ik geloofde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-02-08, 22:57
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard Signaal versterken met tape onder simkaart !

Jullie hebben vast wel dat nieuwsbericht gelezen van enkele weken geleden over tape onder je simkaart. Hierdoor zou je een beter signaal krijgen.

Ik geloofde dit eerst ook niet, maar ik ging het proberen omdat mijn signaal in ons huis nooit 5 streepjes is. En je geloof het niet maar het werkt dus wel !!!

Ik heb het voor langere tijd uitgeprobeerd en het werkt. Ik heb nu altijd 5 streepjes in me huis. Hij dropt nooit meer. Constant 5

Ik heb zelf gewoon 3 stukjes plakband onder mijn simkaart geplakt. Dus aan de onderkant van de simkaart. Let er wel op dat ze goed plakken en er geen hoekjes uitsteken.

Probeer het zelf en concludeer
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-02-08, 00:32
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door destiny Bekijk bericht
Jullie hebben vast wel dat nieuwsbericht gelezen van enkele weken geleden over tape onder je simkaart. Hierdoor zou je een beter signaal krijgen.
Ik geloofde dit eerst ook niet, maar ik ging het proberen omdat mijn signaal in ons huis nooit 5 streepjes is. En je geloof het niet maar het werkt dus wel !!!
Ik heb het voor langere tijd uitgeprobeerd en het werkt. Ik heb nu altijd 5 streepjes in me huis. Hij dropt nooit meer. Constant 5
Ik heb zelf gewoon 3 stukjes plakband onder mijn simkaart geplakt. Dus aan de onderkant van de simkaart. Let er wel op dat ze goed plakken en er geen hoekjes uitsteken.
Probeer het zelf en concludeer
Dit soort zaken heeft altijd een hoog "Hallelujah, Praise the Lord" AKA "Uri Geller: Buig ook een lepeltje' gehalte. Als je e.e.a. goed gaat onderzoeken blijkt dat er simpel een beter contact is gemaakt tussen (bijv.) de div. sim contacten.

Want een 'sellotaapje" geeft echt geen betere ontvangst.
  #3  
Oud 29-02-08, 00:47
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Dit soort zaken heeft altijd een hoog "Hallelujah, Praise the Lord" AKA "Uri Geller: Buig ook een lepeltje' gehalte. Als je e.e.a. goed gaat onderzoeken blijkt dat er simpel een beter contact is gemaakt tussen (bijv.) de div. sim contacten.

Want een 'sellotaapje" geeft echt geen betere ontvangst.
Maakt mij niks uit dat je het niet geloofd hoor
Bij mij werkt het dus wel degelijk. En ik ben niet de enige.
Misschien moet je het eens zelf proberen en daarna pas oordelen.

Waar tape toch niet goed voor is
  #4  
Oud 29-02-08, 00:50
darkmanx darkmanx is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 130
Standaard

De tape zal inderdaad de contact versterken dmv druk. Hierdoor zal een beter ontvangst het gevolg zijn.
  #5  
Oud 29-02-08, 16:25
vriesfde's schermafbeelding
vriesfde vriesfde is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkmanx Bekijk bericht
De tape zal inderdaad de contact versterken dmv druk. Hierdoor zal een beter ontvangst het gevolg zijn.
Dus jullie geloven dat beter contact met SIM een beter ontvangst tot gevolg heeft???
De SIM kaart is toch geen antenne, en heeft niks te maken met het 'radio' gedeelte van een GSM. (Als je geen sim gebruikt kun je een noodoproep doen toch)
Het enige wat ik me kan bedenken is dat er een soort capaciteit gecreerd wordt die de ontvangst gunstig be-invloedt.

Greetz,

Frans
  #6  
Oud 29-02-08, 16:36
maartenvs maartenvs is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 79
Stuur een bericht via MSN naar maartenvs
Standaard

Heb het net ook even geprobeerd. Toen ik hem uitzette had ik 3 streepjes. Toen ik hem weer aanzette had ik er 5. Echter valt dit naar een paar minuten gewoon weer terug naar 3. Dus volgens mij is het toch meer schijn.
  #7  
Oud 29-02-08, 20:17
sic139 sic139 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 493
Standaard

gewoon de tape op de achterkant van de simkaart? dat is wel n hele simpele oplossing!
  #8  
Oud 29-02-08, 20:50
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

en je contacten in je iphone worden harder ingedrukt, waardoor de veerkrachtigheid van de koperen contacten in de iphone verminderd.
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met signaal op KPN netwerk mvajax KPN 12 02-06-11 14:24
Software: Navigon signaal - Tomtom geen signaal dettie iPhone Navigatie 8 04-09-09 22:34
Geen signaal met 3g aan Stuiter iPhone algemeen 4 11-06-09 10:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:01.