//

2de hands iphone lcd stuk ...

2de hands iphone lcd stuk ... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vorig jaar een 2dehands iphone 3Gs gekocht. De aankoopbon zat erbij, maar dit was wel van iemand die zijn abbonement bij T-Mobile ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-11, 20:58
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard 2de hands iphone lcd stuk ...

Hallo,


Ik heb vorig jaar een 2dehands iphone 3Gs gekocht. De aankoopbon zat erbij, maar dit was wel van iemand die zijn abbonement bij T-Mobile verlengde ... Ikzelf woon in Belgie bye the way ... Enkele maanden geleden is er een ongelukje gebeurd met de iphone en is er een barst onderaan in het lcd ... De verzekering gaat nu de familiale aanspreken en het wordt hersteld op kosten van de verzekering ... Maar nu komt het probleem .... Ik moet EERST een bestek van de kosten binnenbrengen bij de verzekering voor dat ik het mag laten herstellen .... Ik wou dit in de mobistar winkel doen maar die vertelde me dat het toestel dan EERST moet worden opgestuurd worden en dat kan 2 weken duren voordat er een bestek aan te pas kan komen ..... Weet er iemand hoe ik dit het best kan oplossen? En vormd het geen probleem dat ik het toestel 2dehands heb gekocht???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-02-11, 21:41
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Als je toch een verzekering hebt, laat hem dan gewoon herstellen bij een onafhankelijk reparatie bedrijf in plaats van via Apple/Mobistar e.d. Een goed bedrijf kan dit met je verzekering zo regelen en mag geen probleem zijn.
  #3  
Oud 07-02-11, 21:53
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard

omdat er nog garantie op het toestel zit, daarom dat ik hem ook liever via apple laat maken ....
  #4  
Oud 07-02-11, 22:24
tomtom803 tomtom803 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

ik zal dan zelf het lcd scherm zelf vervangen koop voor 10 euro een nieuwe lcd scherm
DIGITIZER FOR iPhone 3G LCD TOUCH SCREEN GLASS + TOOLS - eBay, LCD Screens, Other Mobile Phone Accessories, Mobile Phone Accessories, Mobile Home Phones. (Eindtijd 25-feb-11 15:06:29 CET)
mij lcd scherm was ook kapot zelf vervangen 15 min werk
ik heb nog 1 setje liggen voor je

Laatst gewijzigd door tomtom803; 07-02-11 om 22:30.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: officiele 2de hands iphone unlock myplace Unlock 7 09-11-10 20:34
2de hands gelockte iPhone, opties? Davert Odido (T-Mobile) 8 03-05-10 21:05
Te verwachten 2de hands Iphone 3G prijzen. T1m Koopinformatie Nederland 5 21-06-09 00:57
2de hands iphone Buzze Koopinformatie Nederland 5 06-08-08 12:46
2de hands iphone opsturen. gemmelos Koopinformatie Nederland 2 07-07-08 10:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.