//

iphone4 word erg warm en accu gaat snel leeg

iphone4 word erg warm en accu gaat snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik gebruik mijn iphone4 nu een dikke week en het valt mij op dat het toestel af en toe erg warm word en dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-02-11, 12:00
romer70 romer70 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Standaard iphone4 word erg warm en accu gaat snel leeg

Hallo ik gebruik mijn iphone4 nu een dikke week en het valt mij op dat het toestel af en toe erg warm word en dat de accu dan ook snel leeg gaat, ik heb 3g, Wi-Fi en gps al uitgezet, maar toch blijft het toestel heet. Iemand ervaring met dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-02-11, 12:02
Woldman Woldman is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Steenwijk
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door romer70 Bekijk bericht
Hallo ik gebruik mijn iphone4 nu een dikke week en het valt mij op dat het toestel af en toe erg warm word en dat de accu dan ook snel leeg gaat, ik heb 3g, Wi-Fi en gps al uitgezet, maar toch blijft het toestel heet. Iemand ervaring met dit probleem?
Druk eens 2 x op de homeknop. Daar staan alle applicatie's die in de achtergrond runnen. Als je daar veel applicatie's hebt staan, zet je ze uit door je vinger er op te houden totdat ze trillen en dan weg te klikken. Let hier op.

Multitasken kost veel batterij, en heb je ook een mail account erop staan?
Zo ja zet de push uit en haal ze handmatig op, scheelt ook veele batterij.
  #3  
Oud 08-02-11, 13:39
romer70 romer70 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Standaard

Hallo Bedankt voor de reakties, dit was reeds bekent bij mij, maar zelfs dan is de accu duur heel wisselvallig
  #4  
Oud 08-02-11, 14:39
Woldman Woldman is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Steenwijk
Berichten: 25
Standaard

Verder weet ik alleen dat als de iPhone heel warm word je hem veel gebruikt, dan zou ik als jou was de applicatie's in de background afsluiten en even laten liggen.
  #5  
Oud 08-02-11, 15:42
Guppez84 Guppez84 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Bergum (Friesland)
Berichten: 33
Standaard

Dat hij warm wordt tijdens het opladen klopt soms wel. heb er ook af en toe wel last van.
dat hij idd te warm wordt komt denk ik ook zeker door het gebruik met apllicaties die opstaan etc.
ik heb zelf een tijdje terug een melding gehad op mijn Iphone dat hij te warm werd!

  #6  
Oud 08-02-11, 15:45
Woldman Woldman is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Steenwijk
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guppez84 Bekijk bericht
Dat hij warm wordt tijdens het opladen klopt soms wel. heb er ook af en toe wel last van.
dat hij idd te warm wordt komt denk ik ook zeker door het gebruik met apllicaties die opstaan etc.
ik heb zelf een tijdje terug een melding gehad op mijn Iphone dat hij te warm werd!

wow, dat heb ik nog nooit gezien, maar dan zal ik gewoon doen wat ik hierboven heb gezegd, verder zou ik het ook niet weten.
  #7  
Oud 08-02-11, 15:47
Guppez84 Guppez84 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Bergum (Friesland)
Berichten: 33
Standaard

was voor mij ook zeker nieuw daarom ff screenshot van gemaakt
ik denk dat dat ook zeker de beste manier is.. de processen van alle apllicaties zullen de processor wel warm maken. Anders ist een heel ander probleem
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone4 met ios 4.3.1 word warm en accu gaat snel leeg romer70 iPhone algemeen 17 06-06-11 21:35
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? Jarno05 iPhone algemeen 3 29-03-11 19:53
Accu leeg na warm worden!?! Bcud4 iPhone algemeen 0 17-10-10 22:19
Iphone 3gs wordt warm en accu snel leeg na update 4.0 jacques09 iPhone algemeen 1 20-07-10 00:59
Batterij/accu wordt warm en snel leeg. Ervaring? Guido85 Archief 2 05-10-09 13:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:12.