//

Spraakherkenning: Nummer oplezen werkt niet meer goed sinds 4.2.1 (1e 0 in netnummer)

Spraakherkenning: Nummer oplezen werkt niet meer goed sinds 4.2.1 (1e 0 in netnummer) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gemerkt dat de spraakherkenning sinds 4.2.1. niet meer te gebruiken is om een volledig nummer op te noemen. Contacten gaat gewoon prima. Als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-02-11, 13:38
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard Spraakherkenning: Nummer oplezen werkt niet meer goed sinds 4.2.1 (1e 0 in netnummer)

Ik heb gemerkt dat de spraakherkenning sinds 4.2.1. niet meer te gebruiken is om een volledig nummer op te noemen. Contacten gaat gewoon prima.

Als ik nu bijvoorbeeld roep '0-1-0-1-2-3-4-5-6-7' wordt het nummer '1-0-1-2-3-4-5-6-7' herhaald en gebeld. Dit klopt natuurlijk niet. Ik heb het enkele keren geprobeerd, ook door iets langer te wachten, duidelijker de eerste nul uit te spreken etc, maar niets hielp. Voor 4.2.1 had ik hier nog geen last van. Ik heb pas sinds een week 4.2.1 ivm jailbreak, maar dit lijkt me een vrij kwalijke bug.

Kan iemand anders dit misschien ook reproduceren? En eventueel ook in een andere iOS versie / toestelversie etc?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Menuknop werkt niet goed meer wout1986 iPhone algemeen 3 26-05-10 00:12
telefoon modus (nummer intikken) werkt niet meer dannyvds Desktop-applicaties 17 17-02-09 17:40
Automatisch telefoonnetwerk vinden werkt niet meer sinds 2.2.1 RogerinBelgie iPhone algemeen 0 17-02-09 00:37
Telfort Internet werkt niet meer sinds vanochtend... JochemW KPN 3 23-11-08 09:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:37.