//

home knop 3G

home knop 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Normaal als je twee keer op de home knop drukt, krijg je alle openstaande programma's. Althans, dat krijg ik op mijn iPhone 4 wel. Mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-02-11, 13:48
armandoth armandoth is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Huizen
Berichten: 12
Standaard home knop 3G

Normaal als je twee keer op de home knop drukt, krijg je alle openstaande programma's. Althans, dat krijg ik op mijn iPhone 4 wel.

Mijn vader heeft een 3G en als ik daar twee keer op de home knop druk, krijg ik de telefoonfavorieten. Als ik onder instellingen kijk, kan ik alleen deze vijf opties selecteren:

- beginbscherm
- zoeken
- telefoonfavorieten
- camera
- iPod

Helaas zie ik de optie voor openstaande programma's er niet tussen staan. Iemand enig idee hoe ik de openstaande programma's dan wél volledig kan afsluiten?

Alvast bedankt voor de reacties!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-11, 14:25
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Een 3G beschikt hier niet over omdat het een ouder model is en hij niet genoeg RAM heeft om de programma's allemaal op de achtergrond te laten draaien. Deze optie kan je echter wel activeren als je de telefoon jailbreakt.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #3  
Oud 13-02-11, 14:34
armandoth armandoth is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Huizen
Berichten: 12
Standaard

Maar er blijven dus wel programma's op de achtergrond draaien die ik zonder jailbreak niet volledig kan laten stoppen?
  #4  
Oud 13-02-11, 14:45
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Er blijven geen applicaties op de achtergrond draaien. In ieder geval niet 10 tegelijk, volgens mij is het bij de 3G zo dat je hem ff op de lock kunt houden en als je hem dan weer ontgrendeld dat je weer verder kunt met je spel. Maar het is niet zo dat het spel volledig wordt afgesloten. Ik weet allemaal niet precies hoe het bij een 3G werkt. Maar een 3G heeft gewoon niet de functie dat je dat balkje onderin het scherm kunt verkrijgen.
  #5  
Oud 13-02-11, 18:44
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Oftewel, hij kan niet multitasken?
  #6  
Oud 13-02-11, 19:05
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard

Dat is niet helemaal waar. De iPhone 1 en 3G multitasken wel degelijk. Als je eenmaal de telefoon, mail, safari of iPod applicatie hebt geopend, dan blijven deze altijd op de achtergrond draaien, totdat je je iPhone opnieuw opstart. Alle overige applicaties sluiten wel automatisch als je op de home knop drukt.

De enige optie die je hebt is door te jailbreaken en multitasken aan te zetten of door het multitasken uit te laten en SBSettings te installeren en daarmee de applicaties af te sluiten.

Mijn ervaring was in ieder geval dat als ik mail of safari geopend had, dat mijn oude iPhone een stuk trager werd. in SBSettings kon je ook duidelijk zien hoe weinig RAM je nog vrij had als je telefoon, mail, safari en iPod eens had geopend (soms zelfs onder de 10 MB).

Laatst gewijzigd door deuxani; 13-02-11 om 19:07.
  #7  
Oud 13-02-11, 21:06
armandoth armandoth is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Huizen
Berichten: 12
Standaard

Dat is dus best jammer haha..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
home knop haperingen?? theory18 iPhone algemeen 9 31-08-11 22:09
Home knop Levensgenieter iPhone algemeen 0 28-03-11 01:02
home knop klinker iPhone algemeen 8 06-11-10 19:55
Home knop mausy iPhone algemeen 0 16-10-10 23:05
Screenprotector, Home knop knrd iPhone accessoires en onderdelen 1 04-09-08 00:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:46.