//

Scherm van de Iphone knippert na waterschade

Scherm van de Iphone knippert na waterschade discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee! Ik heb inmiddels al weer twee weken geleden mijn iphone in de wc laten vallen . Nou heb ik hem eerst in een bak ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-02-11, 11:32
BrittVeger BrittVeger is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Exclamation Scherm van de Iphone knippert na waterschade

Hee!

Ik heb inmiddels al weer twee weken geleden mijn iphone in de wc laten vallen. Nou heb ik hem eerst in een bak met rijst gelegd, en vervolgens bijna een week op de verwarming. Ik heb het idee dat de Iphone wel weer helemaal droog is, alleen als ik hem aan doe dan heb ik een heel erg donker scherm. Daarna als hij zeg maar echt aangaat en het apple teken verdwijnt dan begint het scherm te flikkeren van donker naar licht.
Is mijn iphone kapot of moet ik hem langer laten drogen?
Is het een kortsluiting?
heeft iemand tips wat ik hiermee kan doen?

Alvast heeel erg bedankt voor jullie antwoorden want ik mis mijn iphone echt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-02-11, 12:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat doe je in Gods naam met een iPhone op de WC? Och, laat maar zitten ik wil het liever niet weten.

Die iPhone is met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid naar de filistijnen. De vochtsensoren zullen nu wel een mooi kleurtje hebben zodat je garantie ook naar de filistijnen is.

Dus, dan maar laten herstellen op eigen kosten.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 17-02-11 om 12:05. Reden: Te feil taelvauten
  #3  
Oud 17-02-11, 16:38
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Helaas. Ook al laat je hem maken, zal niet van lange duur zijn! Eenmaal vocht , begint alles te roesten op een gegeven moment. Hard sparen voor een ander?
Reageren

Labels
donker, flikkeren, licht, waterschade



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beeld iPhone 4 knippert af en toe? Jeroen1991 iPhone algemeen 0 04-01-11 11:46
Scherm knippert aan/uit tijdens gesprek Jeroen026 iPhone algemeen 8 20-11-10 01:27
scherm blijft donker na waterschade efwe iPhone algemeen 0 12-10-10 23:49
LCD scherm stuk door waterschade, hoe contacten openen? pronk iPhone algemeen 0 27-07-10 19:43
scherm knippert: zet uit en ontgrendel lakeland iPhone algemeen 0 03-05-10 17:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:16.