//

Mophie voor iphone 4

Mophie voor iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Okee ik heb deze Mophie juice pack Air aangeschaft en ik ben er zeer tevreden mee.Gaat mooi om de Iphone 4 heen en ziet er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-02-11, 14:45
MoRaNi's schermafbeelding
MoRaNi MoRaNi is offline
• iOS 6.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Volendam
Berichten: 148
Standaard Mophie voor iphone 4

Okee ik heb deze Mophie juice pack Air aangeschaft en ik ben er zeer tevreden mee.Gaat mooi om de Iphone 4 heen en ziet er gelikt uit.
Batterij is nu nooit meer leeg al vraag je het mij, tja als je wil kan ie natuurlijk altijd leeg maar hoop nu langer met een volle batterij te lopen.Je hoeft hem ook niet los te halen van de Iphone om met I-tunes te synchroniseren doormiddel van de meegeleverde Usb kabel.
Ben blij met de aanschaf en zeker een aanrader...............zeker als je een JB hebt met veel apps erop is dit een must.

Vgr Ton
__________________
Respect als je dat hebt krijg je er ook wat voor terug....................respect

Laatst gewijzigd door MoRaNi; 23-02-11 om 20:59.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:31.