iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   probleem auto-lock (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/8533-probleem-auto-lock.html)

rudydevroey 02-03-08 09:46

probleem auto-lock
 
hallo,

Momenteel draai ik 1.1.1 waarmee ik geen problemen heb. Ik heb onlangs geprobeerd om te upgraden naar 1.1.3 en alles ging goed. Maar het volgende probleem trad op: als de foon in sleep ging (autolock aan) begon die spontaan te rebooten. Verschillende keren opnieuw geprobeerd te restoren maar dit gaf geen oplossing. Het lag niet aan Ziphone want hij doet dit al voor deze er op los gelaten wordt. In 1.1.1 doet dit probleem zich niet voor.
Weet iemand de oorzaak/oplossing?

Emiin' 02-03-08 19:50

Kan het zijn dat ie gebrickt is ...

Gewoon, gebruiksloos is geworden ... er staat over DUIDELIJK bij dat je autolock best altijd op NEVER zet :)

ArB 02-03-08 20:17

Ik zou hem een restore geven naar 1.1.4 en dan kijken wat er gebeurd.
Dus geen upgrade, maar een restore.

rudydevroey 02-03-08 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Emiin' (Bericht 75282)
Kan het zijn dat ie gebrickt is ...

Gewoon, gebruiksloos is geworden ... er staat over DUIDELIJK bij dat je autolock best altijd op NEVER zet :)

Nee hij is niet gebrickt, alles werkt zoals het hoort enkel als ik hem op auto-lock zet en hij gaat na een minuutje in sleep begint hij te rebooten. En hij is enkel uit die loop te halen door hem in het dock te plaatsen. en zoals ik al zei met firmware 111 gebeurt dit niet.

Kan je even makkelijk terug van 114 naar 111 indien dit nodig zou zijn?

ArB 02-03-08 20:30

Ja je kan terug naar 1.1.1 als het moet. Waarom zou je willen ?

rudydevroey 02-03-08 20:42

Omdat ik, indien hetzelfde probleem zich voordoet in 114, terug de goedwerkende 11 er op kan gooien

ArB 02-03-08 20:45

Heb nog niet eerder dit probleem gezien, dus ik denk dat de oorzaak niet in de firmware zit, maar in een applicatie die je geinstalleerd hebt. Of de upgrade is gewoon niet helemaal gelukt.

Vandaar dat ik dus zeg doe een restore, die zet je iphone terug naar de standaard waarden.

rudydevroey 03-03-08 09:09

Nee hoor, het probleem doet zich voor voordat ik iets installeer, zelfs voor ik er ziphone op draai. Op 1.0.2 heb ik dit ook niet, enkel dus op 1.1.3

Hitkay 24-03-08 02:22

Ik heb hetzelfde probleem. Mijne was 1.0.2 toen ik het kreeg. Alles ging goed met autolock. Ik heb geupgrade naar 1.1.4 en hij deed ook zo raar.

als ik de auto lock aanzet gaat ie naddat ie gelocked is uit en ik zie alleen de apple logo die knippert om de 10sec ofzo.

ik dacht dat het aan de firmware lag dus heb ik gedowngrade naar 1.1.3 en de probleem heb ik nog steeds.

Ik heb overal gezocht naar een oplossing maar ik heb niks kunnnen vinden totdat ik hier zag dat iemand hetzelfde meemaakte.

Ik zou graag van dit probleem af zijn...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:03.