//

Ervaringen Verzekering

Ervaringen Verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na diverse topics doorgespit te hebben, heb ik nog geen antwoord op mijn vraag gevonden. Ik heb mijn iPhone 4 via t-mobile bij pro-assist ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-02-11, 18:21
Joozdje Joozdje is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Enschede
Berichten: 8
Unhappy Ervaringen Verzekering

Hallo,

Na diverse topics doorgespit te hebben, heb ik nog geen antwoord op mijn vraag gevonden.


Ik heb mijn iPhone 4 via t-mobile bij pro-assist verzekerd destijds. Nu heb ik een (een-zijdig) auto-ongeluk gehad, auto total-loss, langs de snelweg, auto naar een bergingsbedrijf, etc. etc.

Nu heb ik mijn auto terug, (wat er van over is) spulletjes eruit gezocht, maar nu is mijn iPhone weg. Volgens het bergingsbedrijf eruit geslingerd langs de snelweg. Ben ik hier ook voor verzekerd, aangezien ik nu niks geen tastbaar bewijs heb dat de iPhone kapot is, hij is gewoon weg.

Iemand iets vergelijkends meegemaakt?


Alvast bedankt!,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-02-11, 10:15
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Ik denk dat je het antwoord op deze vraag allen via je verzekeringsmaatschappij kunt achterhalen. Ik zou ze eens bellen. Vooraf zou ik wel even de polisvoorwaarden doornemen. Anders kunnen ze je aan de telefoon van alles wijs maken. Ik heb geen ervaring met Pro-Assist, maar volgens mij dekken zij geen 'verlies'. Op hun website staat dat je verzekerd bent tegen diefstal, defect en schade.

Wellicht ook de moeite waard om te checken:
1. gekocht met creditcard? Dan ben je meestal 180 dagen all risk verzekerd (anders een goede tip voor een volgende aanschaf)
2. Check de polis van je auto verzekering: mogelijk valt bagage en vermissing na ongeval hier onder.

Prijs jezelf gelukkig dat je er levend vanaf bent gekomen.
  #3  
Oud 08-06-11, 19:08
Edje1 Edje1 is offline
• iOS 8.1.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Standaard

verlies is niet gedekt, maar verklaarbaar verlies soms wel. Als je een bevestiging kunt krijgen van het bergingsbedrijf, dan zou je daarmee naar je verzekeraar kunnen gaan?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 UK verzekering in NL Fredzzz Koopinformatie Rest Europa 13 19-08-10 23:08
iPhone: Verzekering... Qaox Jailbreak 5 23-07-10 20:34
iPhone: jailbreak-verzekering stephan13 Jailbreak 29 10-03-10 16:28
Actua verzekering martinio11 iPhone algemeen 6 01-02-10 15:32
Verzekering Jasn Archief 1 22-04-08 20:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:02.