//

Tweak voor Personal Hotspot?

Tweak voor Personal Hotspot? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey! Ikzelf heb een iPhone 3G (16GB, JB 4.2.1) zonder mobiel internet. Mijn vader heeft nu een iPhone 4 (16 GB, non-JB 4.3) met een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-03-11, 19:38
markvn markvn is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 55
Standaard Tweak voor Personal Hotspot?

Heey!
Ikzelf heb een iPhone 3G (16GB, JB 4.2.1) zonder mobiel internet. Mijn vader heeft nu een iPhone 4 (16 GB, non-JB 4.3) met een particulier Vodafone abonnement, waar dus ook 500 MB mobiel internet bij zit per maand.
Ik had mijn vader 10 min na het verschijnen van 4.3 al laten updaten, omdat ik toch wel heeeel benieuwd was naar het werken van Personal Hotspot. Eenmaal geinstalleerd bleek die het dus niet te doen. Uit telefoongesprekken met vodafone en berichten op iPhoneclub hadden we begrepen dat we verplicht 15 euro extra moeten betalen om van Personal Hotspot gebruik te kunnen maken.
Het vreemde vind ik dat dit niet hoeft als je met precies hetzelfde abonnement gaat tetheren vanaf een Android-model.
Als dit kan, is er dan niet een non-JB tweak te verwachten? (zoals voorheen help.benm.at, of werkt deze tweak nog steeds?)
Oftewel, is er al een tweak, of is de kans groot dat hij er komt? En zo ja, is dat dan belangrijk genoeg voor de frontpage?

Alvast bedankt! (en als er typfouten inzitten, komt dit omdat ik dit op de iPhone getypt heb)

Laatst gewijzigd door markvn; 12-03-11 om 19:47.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-03-11, 00:14
markvn markvn is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 55
Standaard

Iemand? :S
  #3  
Oud 13-03-11, 08:18
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Tja, dit wil ongeveer iedereen weten (zie alle draadjes met boze en vragende mensen over de tether / hotspot functie)
Zonder jailbreak denk ik dat je het op je buik kunt schrijven. Apple heeft de verificatie van .IPCC / carrier settings bestanden veranderd, waardoor zelf aan passen (zoals benm.at dat deed) niet meer werkt. De iPhone 'pakt' die bestandjes niet meer.
Misschien dat er nog een hele slimme persoon opstaat en dit wel voor elkaar krijgt, maar ik ga uit van niet.

Dan is het nog afwachten op de jailbreak van 4.3. Want het schijnt dat de jailbreak tweak 'tetherme' de originele hotspot functie activeert.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 14-03-11 om 15:12.
  #4  
Oud 13-03-11, 10:58
markvn markvn is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 55
Standaard

Heey ballegooier! Bedankt voor je reactie en informatie! Ik had zelf ook al hetzelfde idee over de tweak enzo, maar goed dat je het hebt bevestigd! Maar zijn er misschien ook nog anderen die hier meer over weten?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Personal hotspot PJ_9911 Orange 42 17-05-12 11:40
België: Personal Hotspot Base dbijnens Overige providers België 2 25-05-11 11:49
Idee voor een tweak. djico Ontwikkelen voor iOS 2 17-05-11 16:10
officiële ondersteuning voor Personal Hotspot? PaulDurden iPhone algemeen 7 26-04-11 20:43
tweak voor notificatie melding twentuh9 Archief 3 08-05-09 14:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.