//

Crash tijden update 4.3

Crash tijden update 4.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Via itunes kreeg ik de melding om mijn iphone te updaten naar de 4.3 versie. Ik deed dit en tijden het updaten kreeg ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-03-11, 18:14
jmb24 jmb24 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 7
Standaard Crash tijden update 4.3

Via itunes kreeg ik de melding om mijn iphone te updaten naar de 4.3 versie.
Ik deed dit en tijden het updaten kreeg ik een foutmelding dat die niet verder geupdate kon worden. Nu herkent mijn pc m'n iphone nog wel maar itunes zelf niet en op m'n iphone krijg ik de hele tijd het logo van itunes en daaronder een afbeelding van m'n usb stekker. Hij start 'm niet meer op en als ik 'm dus aansluit behoud ik dit beeld. Iemand enig idee wat ik kan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-03-11, 18:35
jailbreakme jailbreakme is offline
Banned
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jmb24 Bekijk bericht
Via itunes kreeg ik de melding om mijn iphone te updaten naar de 4.3 versie.
Ik deed dit en tijden het updaten kreeg ik een foutmelding dat die niet verder geupdate kon worden. Nu herkent mijn pc m'n iphone nog wel maar itunes zelf niet en op m'n iphone krijg ik de hele tijd het logo van itunes en daaronder een afbeelding van m'n usb stekker. Hij start 'm niet meer op en als ik 'm dus aansluit behoud ik dit beeld. Iemand enig idee wat ik kan doen?
download tiny umbrella,Sluit je iphone aan de pc en klik op je iphone dan op exit recovery
  #3  
Oud 13-03-11, 18:59
jmb24 jmb24 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 7
Standaard

Thnx! gelukkig doet die het weer!

Is het nou verstandig om 'm nog een keer proberen te updaten naar 4.3?
  #4  
Oud 13-03-11, 20:14
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

iOS 4.3 staat er nu toch op? Dan is een update niet meer nodig lijkt mij.

Dit probleem kan terug komen, ik heb het ook zo vaak met mijn iPhone 4. Gewoon RecBoot of tiny umbrella downloaden en hem hier mee uit de recovery mode schoppen
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #5  
Oud 13-03-11, 20:18
jmb24 jmb24 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 7
Standaard

Nee helaas, ik draai nog 4.2.1 maar goed ik zal 'm gewoon proberen te updaten en mocht ik weer een fout melding krijgen gebruik ik gewoon umbrella nog een keer.
  #6  
Oud 13-03-11, 20:22
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Is inderdaad mogelijk. Gewoon de update uitvoeren. En als je weer een foutmelding krijgt en je iPhone in de recovery mode blijft hangen gewoon tiny umbrella gebruiken om hem er uit te halen. Als het goed is start je iPhone dan gewoon op.
  #7  
Oud 13-03-11, 21:52
MisterWJ MisterWJ is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: brabant
Berichten: 14
Standaard

Ik heb ook enorme gezeik gehad met deze update, mijn probleem is het volgende: eerst paar keer crash na de update, niet meer op willen starten en nu hij het weer lijkt te doen heb ik het volgende probleem: ik kan in geen enkel gedownloade app, hij start de app op om direct weer af te sluiten :S ook loopt mijn iphone verschillende keren vast.
ik heb zooooo'n spijt van die update, hiervoor nooit niks mee aan de hand geweest...

Nu mijn vraag, telt het voor mij die tiny umbrella? ik werk met een MacBook Pro daaraan hangt een iPhone 3Gs 32gb deze is niet gejailbraked. of is er een andere manier om terug te keren naar 4.2.1?
  #8  
Oud 13-03-11, 21:58
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Ik denk dat het voortaan verstandiger is je vraag in een eigen topic te stellen. Nu krijgen we verschillende vragen door elkaar heen in de topic van de topic starter

Als je wil downgreden dan heb je de shsh blobs nodig. Heb je die via Cydia of tiny umbrella opgeslagen? Zoek even verder via de zoekoptie van het forum. Er is veel over te vinden op het forum. Mocht er er niet uitkomen dan kunnen we je vast wel verder helpen in een eigen topic.

Laatst gewijzigd door john1979; 13-03-11 om 22:02.
  #9  
Oud 13-03-11, 22:05
MisterWJ MisterWJ is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: brabant
Berichten: 14
Standaard

oke bedankt maar mijn iphone is dus NIET gejailbraked (had ik dat maar wel gedaan) dus heb ook die shsh blobs niet waarschijnlijk heb het hele weekend lopen ***** met die iphone dus ben er wel klaar mee nu ik snap er niks van allemaal ik gebruik hem wel om te bellen en gebeld te worden
Thanks voor de moeite en sorry dat ik die niet in een eigen topic zette maar was ten einde raad.
  #10  
Oud 13-03-11, 22:13
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterWJ Bekijk bericht
oke bedankt maar mijn iphone is dus NIET gejailbraked (had ik dat maar wel gedaan) dus heb ook die shsh blobs niet waarschijnlijk heb het hele weekend lopen ***** met die iphone dus ben er wel klaar mee nu ik snap er niks van allemaal ik gebruik hem wel om te bellen en gebeld te worden
Thanks voor de moeite en sorry dat ik die niet in een eigen topic zette maar was ten einde raad.
Als je nou even een eigen topic maakt kunnen we altijd kijken of we je nog kunnen helpen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vwallpaper crash springboard na update 4.2.1 tapijtkever Jailbreak apps en thema's 2 06-02-11 16:05
Crash tijden Update naar 4.1 Restore onmogelijk DJustin1989 iPhone algemeen 1 09-10-10 16:57
crash apps na update 2.1 dennis9920 iPhone Apps 7 14-09-08 01:32
HELP: Iphone crash na 1.1.3 installer update eus Jailbreak apps en thema's 3 02-02-08 13:18
Update naar 1.1.1 na crash? RRed Unlock [archief] 3 26-10-07 17:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:02.