//

Sinds iOS 4.3

Sinds iOS 4.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds iOS 4.3 heb ik last van gek gekleurde strepen over de wifi sterkte indicator. Ook af en toe op andere plaatsen. Het is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-03-11, 20:45
dododedodonl dododedodonl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 93
Standaard Sinds iOS 4.3

Hoi,

Sinds iOS 4.3 heb ik last van gek gekleurde strepen over de Wi-Fi sterkte indicator. Ook af en toe op andere plaatsen. Het is me nog niet gelukt om hier een screenshot van te maken.

Iemand die hier ook last van heeft?
Of iemand die hier een oplossing voor heeft?

Groetjes,
Dodo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-03-11, 20:58
ilsebloemendal ilsebloemendal is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard

Hoi Dodo,
ik heb een ipod touch 8 gb de vierde generatie. ik heb net een nieuw account aangemaakt om te zeggen tegen jou dat ik dit ook heb. Als ik zegmaar er een foto van maak met mn ipod, springt ie net weer goed. Ik heb dit ook, ik heb hem nog maar 3 maanden. Ik heb hem hersteld, maar als ik hem helemaal wil wissen doet hij niets, hij geeft een foutcode. Heel raar. ik ga vrijdag naar icentre, ik vind dit erg raar. Ik eis ook een nieuwe, want ik heb deze klacht,
- scherm lijkt niet recht
-reageert soms niet op touch

maar al had ik hem laten vallen ofzo, dan zou ik het wel kunnen begrijpen als ik deze klachten had. maar ik heb hem niet laten vallen, ik ben gewoon erg zuinig en baal hier erg van. ook heb ik hier nameljk al mn krantengeld hierin gestopt, en krijg ik dit. ik heb er meer "gezeik" van dan plezier. ik laat t morgen weten hoe tis gegaan met mijn ipod.

mvg ilse
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met synchroniseren foto's sinds IOS 4.3 LauraVL Muziek, foto & video 6 27-06-12 22:41
haperende performance sinds Ios 4.3 Multimaniak iPhone algemeen 0 14-03-11 11:29
Geen auto verbinding met Wi-Fi sinds iOS 4.2.1 Tiestofan Wi-Fi 2 18-12-10 19:15
Problemen Wi-Fi sinds IOS 4.1 mouchoir Wi-Fi 10 05-11-10 11:45
Help! geen 3g of gprs verbinding meer sinds ios 4... borgqueenx iPhone algemeen 9 27-06-10 08:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:30.