//

Na recovery mode en aanbiederinstelligen Iphone op zwart

Na recovery mode en aanbiederinstelligen Iphone op zwart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Thanks voor de moeite deze post door te nemen Iphone (3g) ging vandaag naar recovery mode (volledig wit scherm) reageerde nergens meer op. Ik sloot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-03-11, 21:58
tomsmit tomsmit is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard Na recovery mode en aanbiederinstelligen Iphone op zwart

Thanks voor de moeite deze post door te nemen

Iphone (3g) ging vandaag naar recovery mode (volledig wit scherm) reageerde nergens meer op. Ik sloot hem net op op itunes en dat melde dat de iphone in herstel mode zat. So far so good. Na op bijwerken gedrukt te hebben (lijkt succesvol te zijn gegaan) kwam er in Itunes een melding over nieuwe aanbiederinstellingen. Deze geaccepteerd, en nu doet mijn iphone niks meer. Scherm blijft zwart, geen enkel teken van leven in het apparaat. Volle accu dus dat kan geen probleem zijn. Iemand een idee?

Grande merci, Tom
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-03-11, 11:11
tomsmit tomsmit is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard How weird it is

en na twee dagen niks gedaan te reageert mijn iphone opeens weer op de sleep button... hmmm strange..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone 3g 4.2.1 bb 06.15.00 recovery mode berty Jailbreak 11 11-01-11 16:09
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen Boktor2 iPhone algemeen 6 30-07-10 02:02
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore phoneI iPhone algemeen 2 10-08-08 19:36
iphone recovery mode boots iPhone algemeen 11 24-07-08 12:00
IPhone in recovery mode marcovw1 Unlock [archief] 16 17-05-08 19:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:39.