//

1 agenda: Dubbele afspraken

1 agenda: Dubbele afspraken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Korte schets probleem: iPhone 4, fw 4.2.1, JB ja, syncen vindt normaliter plaats via pc/Outlook, iPhone gevallen, glas kapot, glas vervangen. Datum/tijd iphone blijkt na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-03-11, 13:29
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard 1 agenda: Dubbele afspraken

Korte schets probleem:
iPhone 4, fw 4.2.1, JB ja, syncen vindt normaliter plaats via pc/Outlook, iPhone gevallen, glas kapot, glas vervangen.

Datum/tijd iphone blijkt na reparatie op 2 jan 1970 te staan.
Ik ga er dus vanuit dat tijdens de reparatie de spanning van het moederbordje is geweest.
Ik zet datum en tijd weer goed en prompt lijken mijn afspraken dubbel in de agenda te staan.
Als ik echter 1 afspraak verwijder, zijn beide vermeldingen weg. Kennelijk zijn beiden gekoppeld?

Ik heb gelezen dat MobileMe dit probleem zou kunnen veroorzaken. Heb de agendafunctie van MobileMe uitgeschakeld (gearchiveerde bericht nog neiot verwijderd. De afspraken blijven echter dubbel zichtbaar.

Ik heb iphone na reparatie nog niet gesynced met m'n pc.

Klinkt iemand dit probleempje bekend in de oren en heeft iemand eventueel een oplossing? Kan ik de ge-archiveerde berichten van MobileMe verwijderen zonder dat alle berichten weg zijn (ik gebruik hem nl. zakelijk)?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-03-11, 16:29
Guest-20230317192549
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

je kan proberen de afspraken te syncen met je computer (weet niet of dit gaat op windows maar bij mac kan het allemaal op de ical van me laptop) en dan op de computer kijken of ze daar ook dubbel staan, zo niet, je iphone herstellen en daarna syncen met de afspraken die op je computer staan en dan hopen dat ze niet meer dubbel staan! Ik weet het ook zo snel even niet maar kwam dit topic tegen toen ik zocht op het 1970 gebeuren wat zojuist ook bij mij is gebeurd... mijn agenda punten zijn alleen niet verdubbelt. zojuist de tijd bijgesteld dus eens zien of het geholpen heeft!

EDIT
Mijn shift key deed overigens ook raar evenals de key die daarvoor in de plaats komt als je naar leestekens gaat (bizar dat dit door de datum kwam!?) Ik dacht zelf dat ik gewoon wat gesloopt had bij een zelf uitgevoerde reparatie om mijn mute button te vervangen . Maar ik denk dat door het loskoppelen van de spanning van het moederbord de datum is gereset.
misschien staat hier nog wat tussen? iphone agenda doubles - Google zoeken
ik kan je verder niet helpen!


Laatst gewijzigd door King1987; 27-03-11 om 16:50. Reden: edit knop gebruiken aub.
  #3  
Oud 27-03-11, 19:02
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Toppie. Thnx.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda met dubbele afspraken Pierre iTunes 31 09-04-13 09:44
Afspraken verdwijnen uit agenda skaljee iPhone algemeen 3 20-02-12 20:39
Agenda en externe afspraken erikbijster iPhone algemeen 0 29-11-10 11:06
Afspraken maken - agenda corrupt Erwin Geys iPhone algemeen 3 05-03-10 23:58
Agenda en uitnodigen van afspraken ahuysken iPhone algemeen 1 17-10-08 19:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:02.