//

Kan geen account toevoegen bij Instellingen => Mail, contacten, agenda

Kan geen account toevoegen bij Instellingen => Mail, contacten, agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb net een half uur in het forum gezocht naar een oplossing voor mijn probleem, maar nog niet gevonden. Vandaar dat ik toch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-03-11, 22:41
victorcharlycharly victorcharlycharly is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard Kan geen account toevoegen bij Instellingen => Mail, contacten, agenda

Hallo, ik heb net een half uur in het forum gezocht naar een oplossing voor mijn probleem, maar nog niet gevonden.
Vandaar dat ik toch zelf een topic post.

Ik heb sinds een week een simlockvrije iPhone4 gekocht en die gebruik ik met mijn BENvaak abonnement. Al heel wat 'problemen' daarmee tegengekomen, maar de meeste op kunnen lossen dankzij deze geweldige site!

Maar nu. Ik wil graag de app Zoek iPhone gebruiken. Daarvoor moet ik een Mobile Me account aanmaken en toevoegen in de iPhone.
Maar wanneer ik naar 'Instellingen=>Mail, contacten, agenda' ga, staat daar geen mogelijkheid 'Account toevoegen' bij...

Voor zover ik uit de andere posts heb kunnen opmaken, is het aanmelden van een Mobile Me account via de iPhone zelf de enige manier om gratis gebruik te maken van de Zoek iPhone app.

Vast bedankt voor de feedback!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 08:41
Kan geen Contacten meer toevoegen. Help! marco1976 iPhone algemeen 0 21-08-10 21:15
geen mail bij instellingen StruikFCT iPhone algemeen 6 24-07-10 12:52
windows 7 mail, contacten en agenda synchroniseren groothr iTunes 1 26-02-10 11:40
Mail, Contacten en Agenda knop is kwijt.. dstyle iPhone algemeen 10 28-01-10 23:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:06.