//

Data SHSH iPhone 3g kwijt, kan ik mijn iPhone terug naar vorige software?

Data SHSH iPhone 3g kwijt, kan ik mijn iPhone terug naar vorige software? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone 3g laten unlocken, maar er is geen data of SHSH bewaart geweest. Kan ik mijn iPhone nog terug zetten naar het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-03-11, 12:28
Mousty Mousty is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard Data SHSH iPhone 3g kwijt, kan ik mijn iPhone terug naar vorige software?

Ik heb mijn iPhone 3g laten unlocken, maar er is geen data of SHSH bewaart geweest. Kan ik mijn iPhone nog terug zetten naar het oude software?

Ik heb nu 4.2.1 versie opstaan en wil hem terugzetten omdat dit wat trager werkt. Deze iPhone heb ik laten overkomen voor een cadeautje voor mijn zusje :-(

Kan er iemand mij helpen misschien?
Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-03-11, 12:55
Jewcookie Jewcookie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Zonder SHSH gegevens van een eerdere firmware kan dat niet nee. Als je hem op een vroegere firmware gejailbreaked hebt en je hebt Cydia de gegevens op laten slaan kan het wel.
  #3  
Oud 28-03-11, 12:59
Mousty Mousty is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik weet niet of hij dit allemaal heeft gedaan, moet het is na vragen... heb wel Cydia opstaan.
En via iTunes herstellen is geen goed idee zeker?
Toch bedankt ;-)
  #4  
Oud 28-03-11, 13:00
wva wva is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 8
Standaard

het enige wat je kan proberen is een custom firmware downloaden van 4.1 (let wel op de versie iphone bij het zoeken en downloaden).

deze terug zetten door redsnow te starten en de iphone te booten in powned dfu mode.

als dit goed werkt heb je mazzel. als de iphone na of voor het terugzetten verbinding met apple maakt en het niet toelaat heb je pech.
  #5  
Oud 28-03-11, 13:03
Mousty Mousty is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik kan het alleen maar proberen, dit zal ik laten doen door iemand die er meer van kent als ik. Dit is nog allemaal chinees voor mij
Ben al blij dat ik deze site heb gevonden en dat ik hier wat antwoorden kan vinden.
Bedankt ;-)
  #6  
Oud 28-03-11, 13:19
leontjuh1's schermafbeelding
leontjuh1 leontjuh1 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Goes, Zeeland
Berichten: 173
Standaard

Als je cydia op je iPhone hebt staan momenteel, kun je gelijk zien welke SHSH-gegevens Cydia 'on file' heeft. Als je Cydia opstart staat op het eerste scherm bovenin van welke firmwares cydia een SHSH-file heeft.
  #7  
Oud 28-03-11, 15:30
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Een iPhone 3G kun je wel terug zetten op FW 3.1.3 of eerder. Voor FW 4.x heb je de bijbehorende SHSHs nodig.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: waar kan ik mijn film terug vinden op mijn iphone henkie73 Muziek, foto & video 2 23-04-11 22:33
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? uncu129 iTunes 2 03-02-11 13:18
Waar kan ik mijn herstel copie vinden en terug op mijn iphone plaatsen? dakine iTunes 5 12-02-10 17:33
software 3.1.3 alleen maar gezeik hoe terug naar oude software joey35 Archief 1 07-02-10 23:34
Waar kan ik vragen over mijn iPhone kwijt? gielvangaal iTunes 2 27-10-09 22:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:18.