//

Oplossing iPhone blijft hangen bij Apple logo!

Oplossing iPhone blijft hangen bij Apple logo! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is een bekend probleem! Er zijn giga veel mensen die dit probleem hebben, de ene keer blijkt de iPhone weer zonder problemen op te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-10-07, 16:47
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Cool Oplossing iPhone blijft hangen bij Apple logo!

Dit is een bekend probleem! Er zijn giga veel mensen die dit probleem hebben, de ene keer blijkt de iPhone weer zonder problemen op te starten, en bij sommigen start hij helemaal niet meer op! Hoe raar het ook klinkt, als je dit probleem hebt, moet je dit oplossen want de kans is groot dat het probleem zich binnen korte tijd weer voordoet.

In feite start de iPhone wel op, alleen laat de iPhone de applicaties niet zien! (Springboard). Er is dan een bestand beschadigd. Er zijn legio links te vinden naar mensen die het probleem hebben maar er blijkt nog geen oplossing te zijn, tot vandaag!

Let op! Ik heb dit zelf niet uitgeprobeerd maar dit lijkt me een logische oplossing.......Dus op eigen risico uitvoeren!

Ik heb de benodigde documenten en files bij elkaar "ge-rard", de credits gaan uit naar een gebruiker die dit probleem heeft opgelost. (Ik kan zijn naam niet meer vinden)
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: rar HerstelStuckBootIphone.rar‎ (125,6 KB, 73x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-07, 14:52
KarelS KarelS is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 17
Standaard

Bij mij start de Iphone helemaal niet meer op. Ik krijg continue het Apple logo op mijn scherm. Itunes blijkt mijn Iphone wel te vinden dus ik vermoed dat je stelling wel klopt (Iphone start op - Springboard verschijnt niet meer). Nu de oplossing die je hierboven doorgeeft gaat uit van Firmware 1.0.2. Ik zit met een OTB 1.1.1 en ik connecteer via WinSCP. Enige suggesties ? Kan ik een revirginize uitvoeren denk je ?
  #3  
Oud 05-11-07, 15:06
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Wat heb je gedaan Karel voordat hij bij het apple logo bleef steken?
  #4  
Oud 05-11-07, 15:32
KarelS KarelS is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 17
Standaard

Ik heb geprobeerd een aantal files te vervangen m.b.t. nummerherkenning. Nl. Appsupport en ABPhoneformats.plist (vai WinSCP) Meer niet. Bij reboot liep hij vast en verder dan het Apple-logo komt hij niet meer. Ik probeer nu via restore mode de 1.1.1. er opnieuw op te krijgen en hoop er zo bovenop te komen want ik zie niet direct een manier om nog in mijn root te geraken... Of is die restore niet zo verstandig ?

Alvast bedankt

Karel

Herstellen via Itunes lukt ook niet. Ik krijg onbekende fout (-50)...Ik hoop van jou eventueel nog een tip te krijgen...

Bij tweede poging lijkt herstel wel te werken. Hij is er alleszins mee bezig. Ik vermoed dat, als alles goed loopt, ik opnieuw zal moeten unlocken e.d. Ik laat hier wel weten hoe het afloopt....

EDIT
iPhoneclub: Berichten samengevoegd. Graag voortaan de Edit-knop gebruiken bij opeenvolgende berichten.

  #5  
Oud 05-11-07, 16:42
KleineAap KleineAap is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 86
Standaard

Andere oplossing kan zijn: SSH naar je iPhone, dit is een service die meestal gestart wordt... Plaats het origineel van de laatst geweizigde file terug... That's it

Zo hadden bijvoorbeeld mensen het probleem van een niet bootende iPhone in het topic om nummerherkenning en foto's aan de praat te krijgen, dit werd veroorzaakt door een foutieve file.

Backup dus altijd de files die je verandert Succes!

(Deze post is bedoelt als AANVULLING op bovenstaande oplossing en bied misschien in andere gevallen resultaat waar bovenstaande niet werkt...)
  #6  
Oud 05-11-07, 16:57
tescione's schermafbeelding
tescione tescione is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KarelS Bekijk bericht
Ik heb geprobeerd een aantal files te vervangen m.b.t. nummerherkenning. Nl. Appsupport en ABPhoneformats.plist (vai WinSCP) Meer niet. Bij reboot liep hij vast en verder dan het Apple-logo komt hij niet meer. Ik probeer nu via restore mode de 1.1.1. er opnieuw op te krijgen en hoop er zo bovenop te komen want ik zie niet direct een manier om nog in mijn root te geraken... Of is die restore niet zo verstandig ?

Alvast bedankt

Karel

Herstellen via Itunes lukt ook niet. Ik krijg onbekende fout (-50)...Ik hoop van jou eventueel nog een tip te krijgen...

Bij tweede poging lijkt herstel wel te werken. Hij is er alleszins mee bezig. Ik vermoed dat, als alles goed loopt, ik opnieuw zal moeten unlocken e.d. Ik laat hier wel weten hoe het afloopt....

EDIT
iPhoneclub: Berichten samengevoegd. Graag voortaan de Edit-knop gebruiken bij opeenvolgende berichten.

als hij het niet meer doet dan moet je wel restoren. Ik had vorige week ook te veel aangerommeld met bestanden installeren en weer verwijderen. Het resultaat was dat hij bleef hangen op het apple logo.

Simpelste manier om dit op te lossen is:
Iphone uitzetten (home en power knoppen teglijkertijd inhouden voor ongeveer 10 seconden)
dan de home knop ingedrukt houden en al ingedrukt met de pc verbinden (zorg dat itunes open staat).

Nu kan je gewoon kiezen voor restore naar 1.1.1 (let op er komt een nieuwe fw versie 1.1.2 aan.)
  #7  
Oud 05-11-07, 17:11
KarelS KarelS is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 17
Standaard

Even update. Ik heb effectief de restore uitgevoerd. Daarna opnieuw jailbreak (Appsnap) uitgevoerd. Alles werkt zoals voorheen. Zelfs Youtube werkt nu ook.. Een geluk bij een ongeluk. AnySim moest ik niet opnieuw uitvoeren, de simlock was blijkbaar nog steeds disabled, wat ik wel vreemd vind
Bedankt voor de aangeboden hulp. Ik moet zeggen dat het me zonder deze community niet gelukt was de Iphone nu reeds in gebruik te nemen. Fantastisch initiatief dus...
  #8  
Oud 06-11-07, 01:30
KleineAap KleineAap is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KarelS Bekijk bericht
... AnySim moest ik niet opnieuw uitvoeren, de simlock was blijkbaar nog steeds disabled, wat ik wel vreemd vind ...
Even mooie verklaring voor de mensen die zich afvragen waarom AnySim niet nog een keer hoeft... Het unlocken gebeurd door de baseband firmware aan te passen, deze baseband firmware is de software van het bel gedeelte van de iPhone en heeft in wezen niets met de overige software te maken. Eenmaal gepatched hoef je dit dus niet nog een keer te doen.

Denk niet dat daar veel mensen in geintresseerd waren, maar ach, dacht laat ik t toch nog even uitleggen, handig voor mensen die de zoekfunctie gebruiken
  #9  
Oud 09-11-07, 14:11
Hosley Hosley is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Onder Rotterdam
Berichten: 152
Standaard

Maar als ik het goed begrepen heb, heeft Apple toch de nieuwe firmware (1.1.2) uitgebracht.
Als je restored via iTunes, update je 'm dan niet naar de nieuwe firmware?
  #10  
Oud 09-11-07, 14:22
KarelS KarelS is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 17
Standaard

Sinds kort wel vrees ik. Bij mij was die toen nog niet beschikbaar (gelukkig)
  #11  
Oud 09-11-07, 14:30
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Nee gebruik op windows de shift knop en op apple de alt knop en je kan de fw kiezen die je wilt gebruiken.
  #12  
Oud 17-04-08, 10:08
nickka1 nickka1 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

hoi

ik heb dat zelfde probleem iphone lbijft hangen op apple logo.
Alleen kan ik jou bestandje niet downloaden ?

greet nick
  #13  
Oud 17-04-08, 10:35
KarelS KarelS is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 17
Standaard

Gewoon herstellen in Itunes....nieuwste firmware (1.1.4.) erop (via update) en met Ziphone opnieuw unlocken... Works like a charm! Mijn 1.1.1 is ondertussen een volwaardige 1.1.4 geworden en werkt perfect. Wel best eerst backup maken via Itunes
  #14  
Oud 17-04-08, 20:11
frumble frumble is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 31
Standaard

Ga je me nu gewoon vertellen dat je 114 via de update van Itunes hebt gedaan. Ik dacht dat deze versie nog in de kinderschoenen stond. Wat zijn de verbeteringen tov 113?
  #15  
Oud 17-04-08, 21:10
KarelS KarelS is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 17
Standaard

Jah, wat de verbeteringen t.o.v 1.1.3 weet ik niet. Ik heb eerst 4 OTB 1.1.4's gekraakt en gezien die het perfect deden en er t.o.v 1.1.1 toch een aantal substantiële verbeteringen waren heb ik maar ineens de upgrade gedaan. Gewoon herstellen in Itunes, updaten in Itunes en dan Zibri er op los laten. Perfect gewerkt.
  #16  
Oud 18-04-08, 03:19
rikss rikss is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 87
Standaard

heej,

af entoe loopt mijn iphone wel eens vast.. (dat is een probleem waar ik in een ander topic mee bezig ben) maar als hij vast loopt moet ik home button en aan/uit knop tegelijk indrukken (dus reset) en dan wil hem weer op starten en soms blijft hij dan ook wel eens hangen en hoor je klik (dus hij start op zonder iets weer te geven) maar is dit hetzelfde probleem.. miss heeft t wel verband met het vastlopen? (ik zoek naar elke mogelijkheid die dit kan veroorzaken en vandaar dus mijn vraag of dit linkt naar de verschijnselen die crunch vertelt.... zo ja.. download ik het bestand (nadat ik 1st winzip, gedownload heb) en probeer ik het uit.. aangezien het waarschijnlijk toch een risico bestandje is??

hoor het graag...
  #17  
Oud 20-04-08, 13:09
shaabtox shaabtox is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 8
Standaard

ik heb een restore gedaan omdat het toestel blokkeerde op het het apple logo. maar nu kan ik enkel noodoproep doen kan me iemand helpen wat ik moet doen want ik zou niet weten hoe ik moet aan beginnen
thx
  #18  
Oud 20-04-08, 13:28
tescione's schermafbeelding
tescione tescione is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 175
Standaard

heel simpel, na de restore is je telefoon weer gelockt. Dus ziphone draaien en klaar!
  #19  
Oud 17-05-08, 09:56
inayat inayat is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 1
Standaard

BESTE OPLOSSING DIE IK EB GEVONDEN!
SUCCESS
alleen ben mee bezig ,,, denk wel dat het werkt...


http://nl.youtube.com/watch?v=ucp6GLu6kxY&feature=related
  #20  
Oud 17-05-08, 11:19
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inayat Bekijk bericht
BESTE OPLOSSING DIE IK EB GEVONDEN!
SUCCESS
alleen ben mee bezig ,,, denk wel dat het werkt...
Wat is nu de bedoeling van die (nagenoeg) onbekijkbare filmpjes met afgrijselijk (maar gelukkig niet al te duidelijke) muziek?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS blijft bij het apple logo hangen Gerbert iPhone algemeen 33 15-05-10 01:23
Iphone 2G Blijft bij apple logo hangen freekz iPhone algemeen 2 29-03-10 16:07
Iphone blijft hangen bij Apple logo Larsvanegmond Archief 1 24-11-09 19:40
iPhone blijft hangen bij apple logo! sneezy1991 iPhone algemeen 0 23-08-08 07:50
iPhone blijft hangen bij apple logo edward007 Unlock [archief] 8 30-11-07 19:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:58.