//

Belsignaal iPhone 4 doet het niet

Belsignaal iPhone 4 doet het niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De schakelaar van het belsignaal staat ingeschakeld, maar mijn IPhone 4 gaat niet meer over als ik gebeld wordt en trilt alleen nog maar. Dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-04-11, 10:18
Nancydingemans Nancydingemans is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Standaard Belsignaal iPhone 4 doet het niet

De schakelaar van het belsignaal staat ingeschakeld, maar mijn IPhone 4 gaat niet meer over als ik gebeld wordt en trilt alleen nog maar. Dit deed ie in het begin wel. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-04-11, 10:25
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Heb je al eens een harde reset geprobeerd? De home en powerknop ingedrukt houden totdat je het Apple logo weer ziet verschijnen.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 08-04-11, 11:45
Nancydingemans Nancydingemans is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Standaard

Hoe eenvoudig kan het zijn? Het werkt, bedankt!
  #4  
Oud 09-01-13, 16:14
Mischa1987 Mischa1987 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard Belsignalen en meldingen haperen/bedieningsknoppen zijkant voor volume weigeren

Zoals het onderwerp al aangeeft; mijn belsignalen en meldingen hoor ik niet meer binnenkomen. Als je de volume harder probeert te zetten dmv de zijkant van de iPhone, dan hoor je in het scherm een doorschijnend zwart vierkantje te zien met de melding 'belsignaal', ook staat er een icoontje van het signaal.
Dan als je de telefoon daadwerkelijk harder zet, is dat bij mij niet meer mogelijk. De knoppen reageren er wel op dat je er op drukt, maar je kan niks hoger of lager zetten wat betreft volume belsignaal. Sterker nog, je ziet helemaal geen streepjes meer, ze zijn allemaal weg, in tegenstelling tot mijn vriend, daar zie je (als je door blijft drukken aan de zijkant op de -min knop) dat hij altijd wel tot 1 streepje blijft.

Ik heb er geen gekke dingen meegedaan, telefoon is niet gevallen, ben altijd voorzichtig, dit kwam van de 1 op de andere dag. Telefoon is nog niet eens een jaartje oud.
Wat ik al heb geprobeerd:
- harde reset dmv home button en die knop daarboven indrukken tot dat Apple logo weer komt
- reset van telefoon bij instellingen
- totale inhoud EN instellingen van iPhone gewist (master reset)

Niks werkt.. Wie weet raad..??


Groetjes
  #5  
Oud 09-01-13, 17:37
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Waterschade 100 procent zeker zoals jij het omschrijfd
  #6  
Oud 23-01-13, 20:54
samson1a samson1a is offline
• iOS 10.2
• 9.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 51
Standaard

maak je dock connector ff goed schoon zacht kwastje of goed blazen,
had hetzelfde !!
stof probleem kijk eens of alles werkt met oortjes erin !!

succes
  #7  
Oud 10-02-13, 21:43
Sanne83 Sanne83 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard

Ik heb net via mijn telefoon de software geupdate naar 6.1
Sindsdien heb ik geen belsignaal meer. Net als bovenstaand geen blokjes meer. Met koptelefoon is er wel geluid. Alle bovenstaande opties (reset, dock connector schoongemaakt etc) geprobeerd. Het is zeker geen waterschade. Niets helpt. Kan het iets met de update te maken hebben?
Hopelijk kan iemand me helpen!!!
Thanks.
  #8  
Oud 11-02-13, 18:50
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

En waarom denk jij dat het geen waterschade is ?

Schroef je iPhone open. Maak je dockconnector aansluiting los ..
Bedien je volume knoppen eens . Werken deze nu wel dan heeft je dockconnector het begeven . Bijna altijd door vocht.


Een nieuwe dockconnector zal dan de oplossing zijn
  #9  
Oud 12-02-13, 23:05
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Waterschade ontstaat maar zelden omdat de telefoon echt in/onder water heeft gelegen. Meestal ontstaat waterschade door ongelukkig terecht komend spatwater (bv regen) of condensvorming in het toestel (temperatuurwisselingen). Ook langdurig in bv een natte broek of jas verblijven kan een rol spelen.

Meestal gaat het goed maar soms kan door iet wat slechte afdichting ergens toch vocht in je telefoon terecht komen.
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
Reageren

Labels
belsignaal, geluid



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik heb wel 3G icoontje maar het internet doet het niet. roxy166 iPhone algemeen 0 21-09-13 17:07
Deel van het iphone scherm doet het niet?! jessemesse iPhone algemeen 3 05-12-12 15:10
Belsignaal doet het niet ik hoor geen geluid bij het afspelen van muziek, youtube itallaa iPhone algemeen 4 11-11-12 00:28
iPhone waarvan het scherm het niet doet... nickpap iPhone algemeen 5 04-01-10 08:46
Helf van het scherm doet het niet meer... licious iPhone algemeen 6 20-05-08 18:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:07.