//

Mobiel Datanetwerk knop niet aanwezig

Mobiel Datanetwerk knop niet aanwezig discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Aangezien jullie me al super hebben geholpen mijn Iphone 3GS werkende te krijgen, heb ik toch wel een dringende vraag! Ik heb een T ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-04-11, 18:12
Babii Babii is offline
• iOS 10.1
• 10.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 102
Standaard Mobiel Datanetwerk knop niet aanwezig

Hallo,

Aangezien jullie me al super hebben geholpen mijn Iphone 3GS werkende te krijgen, heb ik toch wel een dringende vraag!

Ik heb een T Mobile abonnement met web and walk onbeperkt. Echter werkt het internet op een andere telefoon wel, maar op de Iphone niet.

Nu las ik dat als je naar instellingen - algemeen - netwerk - mobiele datanetwerken gaat, je je APN kan veranderen.

Echter heb ik heel het mobiele datanetwerk kopje niet staan? Nu heb ik via unlockit het e.e.a. aangemaakt, maar ook dat helpt niet.

Hoe kan ik in mijn APN instellingen komen?? O ja, heb ook al een andere simkaart erin gedaan en dan komt het naar boven. Vervolgens alles instellen, T Mobile kaart er weer in en wachten......... Nou dan werkt het nog niet.

Ik kan dus totaal niet internetten, alleen met Wi-Fi..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-04-11, 20:43
Babii Babii is offline
• iOS 10.1
• 10.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 102
Standaard

Niemand???? Het is namelijk super irritant dit!!

Hij heeft overigens wel een jailbreak gehad!
  #3  
Oud 20-04-11, 20:53
StalenWorm's schermafbeelding
StalenWorm StalenWorm is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Westerlo (B)
Berichten: 32
Standaard

Op mijn 3G staat dat bij instellingen, algemeen, netwerk, mobiele data

Gtz

nico
__________________
iPhone 4s 16 gb  iPhone 4 16gb  Ipad2 16 gb Wi-Fi + 3G  Macbookpro 15" 2,4 Ghz  iMac 21.5" Core i3 3.2 GHz  Apple TV2 
  #4  
Oud 20-04-11, 20:58
Babii Babii is offline
• iOS 10.1
• 10.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 102
Standaard

Maar dat is niet je mobiele datanetwerk, waar jij je APN instellingen kan aanpassen .

Het gaat hier om het feit dat helemaal niks helpt om zorg te dragen dat het internet werkt! En het ligt echt aan de telefoon, want in een andere telefoon werkt mijn simkaart wel.

Bovenstaand bericht verteld wat ik al allemaal heb gedaan. Kan ik nu nooit meer internetten @ mijn Iphone?
  #5  
Oud 20-04-11, 21:33
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Als je hem hersteld, en dan weer activeerd met de SIM. (wat je bij elk herstel moet doen)
Kijk dan eens of hij hetzelfde probleem geeft? Het is toch irritant als het niet werkt, en je kunt beter alle oplossingen afgaan, als dit niet helpt, of zoek je een andere oplossing, moet je maar even een ander vragen want bij een vriend van me heeft bovenstaand geholpen.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #6  
Oud 13-02-12, 22:36
bartthefirst bartthefirst is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard

In safari naar de website (via Wi-Fi internet op) Unlockit - APN Changer for your iPhone werkte het prima. Simpel de stappen volgen (custom APN) kon ik gewoon Simpel selecteren en profiel opslaan en het werkte 10 seconden werk.
Geweldig
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mobiel datanetwerk niet zichtbaar verdwenen ? AJLA iPhone algemeen 12 01-03-12 20:52
"Mobiel Datanetwerk" knop niet aanwezig Raikkonen_WC iPhone algemeen 8 25-02-11 12:54
iPhone: Mobiele Datanetwerk ''Knop'' niet meer aanwezig na Jailb. adem1980 Jailbreak 12 27-01-11 11:40
Mobiel datanetwerk niet zichtbaar labo46 iPhone algemeen 13 01-04-10 12:49
Mobiel datanetwerk niet mogelijk Smile Now Cry Later iPhone algemeen 7 09-10-09 22:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:51.