//

Toegangsscherm problemen

Toegangsscherm problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iPhone-buddies, Ik ben sinds een maand de trotse bezitter van een iPhone 4 (32GB, zwart) en ben er echt super tevreden over. Het enige ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-04-11, 20:03
Cavery Cavery is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Standaard Toegangsscherm problemen

Hallo iPhone-buddies,

Ik ben sinds een maand de trotse bezitter van een iPhone 4 (32GB, zwart) en ben er echt super tevreden over. Het enige probleem dat mij steeds vaker opvalt, is dat als ik een berichtgeving-melding krijg (van met name PingChat!) ik dan niet dat balkje van "bekijken" (in toegangsscherm) kan ontgrendelen, wat uiteraard érg vervelend is...

Snappen jullie wat ik bedoel, en is hier een oplossing voor (herstellen? firmware fout? hardware fout?).

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-05-11, 16:23
johanneslol johanneslol is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 99
Stuur een bericht via MSN naar johanneslol
Standaard

Zover als ik begrijp bedoel je dat je vanaf je lockscreen niet meteen naar de desbetreffende app kan gaan van het bericht. Bij mij doet hij dit gewoon als ik " slice to unlock" doe.
  #3  
Oud 04-05-11, 16:40
Cavery Cavery is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johanneslol Bekijk bericht
Zover als ik begrijp bedoel je dat je vanaf je lockscreen niet meteen naar de desbetreffende app kan gaan van het bericht. Bij mij doet hij dit gewoon als ik " slice to unlock" doe.
ik krijg die slide-to-unlock bar dus juist niet geslide, en dit gebeurt inderdaad vaak als ik de desbetreffende app wil openen. Je weet daar dus geen oplossing voor?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Problemen jimspeed1998 Unlock 2 14-04-11 15:19
Zoektocht: agendataken op je toegangsscherm Ouïstiti Jailbreak apps en thema's 4 05-04-11 12:13
Wi-Fi problemen milan13 iPhone algemeen 3 23-01-11 09:07
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen firefly85 Jailbreak apps en thema's 2 25-07-10 16:43
Problemen meisje1971 Archief 4 05-01-10 12:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:08.