//

Windows Herkent mijn iphone niet

Windows Herkent mijn iphone niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou niet Dus alles van apple verwijdert. Itunes op nieuw geinstaleerd en computer opnieuw opgestart. Mijn iphone aangesloten en dan zegt ie nog steeds Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29-04-11, 15:31
JailbreakerPro's schermafbeelding
JailbreakerPro JailbreakerPro is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 301
Standaard

Nou niet Dus alles van apple verwijdert. Itunes op nieuw geinstaleerd en computer opnieuw opgestart. Mijn iphone aangesloten en dan zegt ie nog steeds Het stuurprgramma kan niet worden geinstaleerd.Echt erg dit want ik ga binnekort de ipad 2 kopen en daarmee wil ik niet ook dit probleem hebben.

Weet iemand mischien iets om dit optlossen
Alvast bedankt
__________________
All Your Need In Your Life Is An iDevice
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 29-04-11, 19:13
nickholtus nickholtus is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 316
Standaard

Probeer een andere USB kabel en anders misschien een systeem herstel naar een paar maanden terug ( je bestanden blijven bewaard)
  #23  
Oud 29-04-11, 19:19
JailbreakerPro's schermafbeelding
JailbreakerPro JailbreakerPro is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 301
Standaard

IK heb al een adnere kabel geprobeerd en dat werkt ook niet. En bedoel je met systeemherstel van de computer of van mijn iphone
  #24  
Oud 29-04-11, 19:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Foutcode 52 betekent bij Windows x64 (Vista/7) dat de één of andere hardware driver (CPU, North Bridge, South Bridge, USB Bridge, enz...) niet digitaal ondertekend is.

Of je draait op die Windows machine de één of de andere BIOS emulator met een niet ondertekende driver.

In de Device Manager zouden enkele uitroeptekens moeten staan, ook bij de verborgen devices.

De Apple drivers ZIJN digitaal ondertekend maar kunnen niet op een device geïnstalleerd worden waarvan niet alle hardware drivers in orde zijn.
  #25  
Oud 29-04-11, 19:48
JailbreakerPro's schermafbeelding
JailbreakerPro JailbreakerPro is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Foutcode 52 betekent bij Windows x64 (Vista/7) dat de één of andere hardware driver (CPU, North Bridge, South Bridge, USB Bridge, enz...) niet digitaal ondertekend is.

Of je draait op die Windows machine de één of de andere BIOS emulator met een niet ondertekende driver.

In de Device Manager zouden enkele uitroeptekens moeten staan, ook bij de verborgen devices.

De Apple drivers ZIJN digitaal ondertekend maar kunnen niet op een device geïnstalleerd worden waarvan niet alle hardware drivers in orde zijn.
Ja dat klopt in apparaatbeheer staat inderdaad in geel uitroepteken bij apple mobile device. Maar hoe kan ik alle hardware drivers in orde krijgen
  #26  
Oud 05-07-11, 17:05
suzanne79 suzanne79 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem. Snap er niets van, splinternieuwe computer, splinternieuwe iphone en een heel verhaal over verkeerd geinstalleerde itunes en CD/DVD's. Stuurprogramma werkt soms ineens niet meer, krijg steeds code 52. Als ik het in apparaatbeheer verwijder en dan opnieuw iphone aansluit installeert hij wel gewoon het stuurprogramma. Wordt echter dan niet herkend in itunes?! Iemand een idee? Heb volgens de site van apple werkelijk alles al van de computer afgegooid (incl quicktime etc) en iets veranderd in de registerinstellingen omdat er dus ook geen CD's geimporteerd konden worden. Nu een nieuwe melsing bij opstarten itunes: itunes is onjuist geinstalleerd. als u cd's wil importeren of branden moet u itunes opnieuw installeren. Heb dit nu 5 keer gedaan en ben er een beetje klaar mee. 2 Problemen dus: iphone wordt niet herkend en ik kan er geen muziek opzetten. Schiet lekker op. Helluuuup!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ineens herkent mijn iphone mijn mailinstellingen niet meer titei iPhone algemeen 5 03-04-13 00:33
Windows herkent iphone niet DJxReventon iPhone algemeen 16 21-03-11 15:56
Windows herkent iphone niet DJxReventon iTunes 0 02-03-11 16:36
Mijn iphoto herkent mijn iphone niet meer lezertjes iPhone algemeen 2 23-07-10 18:34
Windows Explorer herkent mijn iPhone 3G niet meer. Birdieman1 Desktop-applicaties 9 30-05-10 22:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:34.