//

Iphone herkend als camera

Iphone herkend als camera discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Alhoewel dit probleem al eerder aangekaart is, heb ik nog geen enkele oplossing gevonden die helpt. Mijn Iphone wordt na het installeren van de nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-05-11, 10:25
angiegregor angiegregor is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 4
Standaard Iphone herkend als camera

Alhoewel dit probleem al eerder aangekaart is, heb ik nog geen enkele oplossing gevonden die helpt. Mijn Iphone wordt na het installeren van de nieuwe firmware niet meer herkend als Iphone, maar als camera. Ik heb Itunes opnieuw geďnstalleerd, de apple mobile device service gestopt en opnieuw gestart, maar niets helpt. Als beveiligingsprogramma gebruik ik microsoft security essentials, maar ook daar kan ik niets terugvinden. Heb nu al 8 uur besteed aan installeren, deďnstalleren etc. etc. zonder resultaat.
Wie weet een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-05-11, 10:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Omdat er op de iPhone een DCIM directory staat wordt die (zonder jailbreak) inderdaad herkend als camera.

Wil je iets meer doen kan je nog altijd "iPhone Explorer" (of ziets) installeren.
  #3  
Oud 01-05-11, 10:44
angiegregor angiegregor is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 4
Standaard

Maar het herkennen als camera, betekent nu dat ik in Itunes geen apps meer op de Iphone kan zetten. Hoe kan ik dit oplossen?
  #4  
Oud 01-05-11, 10:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door angiegregor Bekijk bericht
Maar het herkennen als camera, betekent nu dat ik in Itunes geen apps meer op de Iphone kan zetten. Hoe kan ik dit oplossen?
Windows mag jouw iPhone als camera herkennen, maar iTunes moet de iPhone zien als iPhone.
  #5  
Oud 01-05-11, 11:01
angiegregor angiegregor is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 4
Standaard iphone niet herkend

Ik start dus Itunes op. Steek de Iphone in de usb-poort en krijg de melding "camera "naam" aangesloten". Maar gelijktijdig in Itunes: "Itunes kan de inhoud van "naam" niet lezen". Ligt het probleem dan toch bij de Iphone-instellingen? Herstellen van fabrieksinstellingen is overigens ook al gebeurd, want dat wordt dan als optie in Itunes aangegeven.
  #6  
Oud 01-05-11, 11:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Het probleem ligt bij Windows en iTunes. Ik heb daar al vaker iets over geschreven maar zal het nog eens doen.

Download "Revo Uninstaller" :
Revo Uninstaller Pro - Uninstall Software, Remove Programs easily

Verwijder met Revo Uninstaller alles wat van Apple is, dus niet alleen iTunes maar ook MobileSync, Quicktime and tuti quanti.

Download en installeer dan de allerlaatste versie van iTunes. Als je een x64 Windows hebt dan gebruik de 64 bits versie, heb je een x86 Windows dan gebruik de 32 bits versie.

Succes.
  #7  
Oud 01-05-11, 17:46
angiegregor angiegregor is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 4
Standaard

Alles gedeďnstalleerd en opnieuw geďnstalleerd, maar deed het pas toen ook de Iphone helemaal opnieuw naar fabrieksinstellingen teruggezet was. Dat betekende wel dat ik de contacten kwijt was en ook niet meer kon terugvinden. Maar ja ... Iphone wordt nu wel weer herkend.
Bedankt voor de info.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: pc ziet iPhone niet meer als camera kimjansentopma Muziek, foto & video 5 20-06-10 18:52
windows herkent iphone als camera jelle1234 iPhone algemeen 5 26-02-10 12:49
SIM plots niet herkend: ook na restore zowel iphone als itunes geblokkeerd josien9 iTunes 5 09-05-09 12:51
Computer ziet iPhone als camera lamartina iPhone algemeen 1 19-04-08 20:24
Iphone wordt niet herkend als Iphone zaratoga Archief 2 26-01-08 23:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:30.