//

MobileMe, email scherm slaat vast

MobileMe, email scherm slaat vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren MobileMe in gebruikgenomen maar tot op heden alleen maar problemen. Ik ben toch een ervaren Mac-gebruiker maar kom hier niet uit. Bij het selecteren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-05-11, 12:42
batyka batyka is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Dwingeloo
Berichten: 17
Standaard MobileMe, email scherm slaat vast

Gisteren MobileMe in gebruikgenomen maar tot op heden alleen maar problemen. Ik ben toch een ervaren Mac-gebruiker maar kom hier niet uit.
Bij het selecteren van Mail in iPhone en iPad verschijnt het bijbehorende scherm zonder mails te laten zien. Na uit- en aanklikken van de app verschijnt er soms wel een mail maar kan ik er niets mee omdat het scherm vast slaat. Een enkele keer verschijnt ook de lijst met mails maar ook die slaat direct vast. Inmiddels heb ik alles geprobeerd hetgeen de Apple support-site hierover aangeeft inkl. verwijderen van de MobileMe account en opnieuw plaatsen daarvan. Ook als deze verwijderd is blijft het beschreven probleem bestaan. Inmiddels ben ik er wel achter hoe de boel weer werkend te krijgen n.l. alle email-accounts uitzetten m.u.v. MobileMe en daarna weer aan, het lost in feite niets op want het eerder beschrevene herhaalt zich. Kan e.e.a te maken hebben met het feit dat ik in "systeemvoorkeuren/mobileme/sinchronisatie/geavaneerd, in de lijst met computers alleen mijn Macbook Pro zie staan?


Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MobileMe Email Rivinn iPhone algemeen 4 22-02-11 13:25
iPhone: Slaat vast Baserati Jailbreak 1 21-02-11 11:44
Alles slaat vast, cydia update changes niet? DaMeastro Jailbreak apps en thema's 1 17-08-10 13:50
telefoon slaat vast madrettor Jailbreak apps en thema's 2 28-01-10 22:02
iPhone 1e gen.: Iphone 2g start op, slaat vast, reboot 2x R3v0S Unlock 2 24-03-09 13:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:55.