//

help, ipod touch 3g doet werkt uit zichzelf!

help, ipod touch 3g doet werkt uit zichzelf! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, mijn ipod toch doet sinds 3 dagen erg raar. Het gaat om het volgende: hij lijkt uit zichzelf te werken! Wanneer ik bijvoorbeeld op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-05-11, 00:54
sasa92 sasa92 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 3
Standaard help, ipod touch 3g doet werkt uit zichzelf!

hallo,
mijn ipod toch doet sinds 3 dagen erg raar. Het gaat om het volgende: hij lijkt uit zichzelf te werken!
Wanneer ik bijvoorbeeld op een app druk, of op m'n mail etc. dan springt hij telkens terug naar het beginscherm
Soms gaat hij ook spontaan naar de zoekfunctie, naar een volgend schuifscherm of zelfs op spraakcommando! Heel erg vreemd, en heel erg vervelend. Ik ben telkens als het ware in gevecht met m'n ipod, want doen wat die moet doen,dat doet hij niet. Dan weer springt hij van Safari terug naar het beginscherm.. Ik heb het er helemaal mee gehad, kan iemand me alsjeblieft vertellen hoe ik dit kan oplossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-05-11, 17:15
johanneslol johanneslol is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 99
Stuur een bericht via MSN naar johanneslol
Standaard

Het lijkt een probleem te zijn me je homeknop? Komt je homeknop wel weet helemaal omhoog naarder je hem indrukt ? Mischien dat er rommel ofzo tussen zit ? heb je een herstel al geprobeerd ?
  #3  
Oud 07-05-11, 23:41
sasa92 sasa92 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 3
Standaard

Dat kan, maar hij komt volgens mij wel helemaal omhoog... Herstel is toch restarten? Dat heb ik Gedaan maar ik blijf het probleem houden. Nu gaat hij elke keer op stembediening en dat subscherm onderaan... Zegmaar als je links-rechts klikt op de homeknop. Wordt er gek van! :0
  #4  
Oud 08-05-11, 14:05
sasa92 sasa92 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 3
Standaard

ik heb gister de herstart toegepast alleen werkt dat niet. Bij het aanzetten zie ik nu een usb en een pijltje naar itunes op het scherm... Ik weet niet wat dit betekend, maar ik hem in itunes gesychroniseerd en willde de nieuwe itunes software erop zetten. Dan geeft itunes aan dat ze een Ipod hebben gevonden waar de "herstelmodus actief is"..Dus ik klikte in itunes op herstellen, maar toen dat klaar was, gaf die aan dat ik hem nog steeds moet herstellen voordat de nieuwe software erop kan....
Ik snap er nu echt helemaal niks meer van. volgende week heb ik mijn eindexamen en juist nu heb ik mijn ipod voor muziek hard nodig... Iemand die met dit probleem alsjeblieft verder kan helpen
  #5  
Oud 08-05-11, 14:24
johanneslol johanneslol is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 99
Stuur een bericht via MSN naar johanneslol
Standaard

Sorry ik was gisteren niet in de gelegenheid om te helpen. Een pijltje geeft aan dat de iPod aan iTunes moet doen. En aangezien je zelf al aangeeft dat hij in recovery modus is kun je het beste het volgende doen:


Download Tiny umbrella in dit programma is zodra je je iPod aansluit een mogelijkheid : kick out of recovery modus.

ALS dat lukt kun je hem waarschijnlijk gewoon were gebruiken. En kun je hem via de normale manier updaten.

Je kunt ook een herstel uit voeren maar dan wis je alles wat op de iPod aanwezig is! Dus dan moet je een backup terug zetten ( die. Mogelijkheid krijg je vanzelf na die tijd) ik hoop dat het zo werkt anders moet je me maa even een pm sturen en dan proberen we het wel over msn ofzo

Succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipod touch doet het niet meer.... timmiex iPhone algemeen 12 20-05-11 22:24
Ipod touch doet raar! Keen iPhone algemeen 9 26-12-10 18:22
iPhone doet dingen uit zichzelf ikke ja iPhone algemeen 6 24-09-10 14:29
Ipod touch 3g doet lang over sync lil_shawn87 iPhone algemeen 0 02-06-10 14:31
Muziek: Ipod op 3G stopt en speelt uit zichzelf aerospace Muziek, foto & video 3 22-04-09 19:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:39.