//

GPS is van slag op iphone 3gs

GPS is van slag op iphone 3gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een vriend van mij heeft 2 maanden geleden een ongeluk gehad met een auto, waardoor z'n iphone 3Gs door de auto is geslingerd. De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-05-11, 13:38
smash-on smash-on is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 6
Post GPS is van slag op iphone 3gs

Hallo,

Een vriend van mij heeft 2 maanden geleden een ongeluk gehad met een auto, waardoor z'n iphone 3Gs door de auto is geslingerd. De GPS van deze telefoon was daardoor wss kapot. Netjes van de verzekering een nieuwe iphone 3Gs gekregen. Alleen ook deze is van slag. Wanneer je rijdt, is het pijltje van TomTom naast de weg. Ook is hij continue de route opnieuw aan het berekenen.

De iphone bevat de nieuwste software ( 4.3.3 )
Heeft geen jailbrake etc.

Heeft iemand een tip?
A.s woensdag moet hij hem gebruiken voor z'n werk!

dankjewel alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-11, 15:30
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

En als hij andere apps zoals Google Maps gebruikt, is de GPS dan wel precies(er)?
Wat zie je daar qua locatie rondje; een blauw rondje, een pulserend rondje, een rondje met een blauwe cirkel......

Ook al eens geprobeerd om de iPhone 10 minuutjes buiten onder de blauwe hemellucht laten liggen voor een goede / betere GPS bepaling? (gewoon 1 keertje proberen, ik zeg niet dat je dat altijd moet doen)

Je moet denk ik even uitsluiten of de GPS al dan niet stuk is adh wat tests....
  #3  
Oud 09-05-11, 19:39
smash-on smash-on is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 6
Standaard

Ja. Met Google Maps doet hij het wel gewoon! scheelt ongv. 10 meter maar dat is normaal! Alleen bij TomTom doet hij het af en toe. En dan opeens zit ik een weg ernaast of gekker... paar kilometer verder! En dan ben je opeens ook het signaal kwijt! Zou het misschien toch aan TomTom kunnen liggen? Hij heeft ook een originele TomTom Carkithouder met gps versterker!
  #4  
Oud 09-05-11, 20:10
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Als het probleem bij andere Apps niet is, lijkt me het probleem bij de TomTom app zitten. Wel vreemd verhaal zeker aangezien hij een TomTom houder met gps versterker heeft. Of is die kaduuk? Is er verschil tussen de gps prestaties met en zonder houder? (zowel Google Maps als tomtom)
Reageren

Labels
gps, iphone, iphone3gs



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Iphone 3gs GPS kilzone Unlock 1 07-01-11 23:35
gps op iphone 3GS Tom034 iPhone Apps 2 18-07-10 17:03
iPhone: US iPhone 2G: Na officiele update kon ik gelijk aan de slag? HaKeeM Jailbreak 1 21-06-09 01:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:29.