//

Scherm dimt tijdens gebruik en lockt dan

Scherm dimt tijdens gebruik en lockt dan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4 gekocht online op de website van apple. Heb hem nu een tijdje en volgens mij al vanaf het begin last ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-05-11, 10:41
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Unhappy Scherm dimt tijdens gebruik en lockt dan

Ik heb een iPhone 4 gekocht online op de website van apple. Heb hem nu een tijdje en volgens mij al vanaf het begin last van het probleem. Ik heb geen idee waar het aan licht, wellicht aan jailbreak of bepaalde geinstalleerde programma's, of anders een hardware probleem?

Dit gebeurd er heel vaak: ik ga de iphone gebruiken, bijvoorbeeld een spelletje, na een minuut ofzo (misschien iets sneller) dimt het scherm, alsof je er niets op doet. Dan kan ik niets aan klikken met mun vingers, als ik dan op de home knop duw sluit de app niet af maar wordt het scherm weer helder en kan ik hem weer gebruiken. Dan na 10 seconden vergrendeld het scherm en is deze helemaal zwart alsof ik de iphone niet gebruik.

Probleem 2: dit heeft wellicht te maken met het bovenstaande probleem. Als ik de iPhone heb gebruik, en het scherm vergrendel (dus dat deze helemaal zwart is), springt zo nu en dan het scherm na 10 seconden aan (gedimt) en gaat ook niet meer uit, als ik mijn iPhone in mijn zak heb zitten merk ik dit soms niet en gaat mijn batterij super snel leeg.

Ik heb mijn iPhone al hersteld.. Op 4.3.2 had ik dit probleem ook al (heb nu 4.3.3) wat raden jullie me aan?
Ik gebruik als thema: Typophone weather.
Heb ook een hoop applicaties geinstalleerd. Ook jailbreak applicaties.

Ik zou graag van dit probleem afkomen, moet ik mijn iPhone opsturen naar apple? (heb hem pas 1 maand ongeveer)

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-05-11, 10:54
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Het hoort inderdaad niet zo. Wellicht heeft het te maken met winterboard of iets anders uit Cydia.

Wil je zeker weten dat het niet aan het toestel ligt dan raad ik een herstel aan en dan een tijdje gebruiken zonder jailbreak.
Doet het probleem zich dan nog steeds voor dan kun je nog een keer herstellen en dan GEEN backup terug zetten.

Als dat het ook niet oplost dan lijkt het erop dat het een hardwarematig probleem is en je zult je toestel dan bij Apple moeten aanbieden ter reparatie.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon: Scherm dimt tijden navigeren Wilbie iPhone Navigatie 8 30-11-10 11:03
Tel gaat niet over tijdens gebruik agenda tomrobbens iPhone algemeen 2 19-07-08 12:25
Nu ook zelf bepalen wanneer je scherm dimt met iDimLight iMario Jailbreak apps en thema's 5 18-06-08 13:42
Tijdens gebruik safari crasht ipod functie desonnaville iPhone algemeen 1 01-12-07 18:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:56.