//

Iphone kan niet bellen

Iphone kan niet bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal ik heb sinds woensdag avond een iphone 4, alleen heb ik er vandaag een probleempje mee. Namelijk als ik iemand bel of ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-05-11, 17:33
nigelwesthoven nigelwesthoven is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 4
Standaard Iphone kan niet bellen

Hallo allemaal ik heb sinds woensdag avond een iphone 4, alleen heb ik er vandaag een probleempje mee. Namelijk als ik iemand bel of ik wordt gebeld kan ik opnemen maar het blijft stil. Ze kunnen mij niet horen en ik kan de andere kant ook niet horen. Op luidspreker en headset doet hij het ook niet. Zelfs naar de voicemail bellen werkt niet. Ik heb de microfoon al getest en die werkt gewoon perfect. het vreemde is dat gister alles nog perfect werkte, daarom 4x soft reset gedaan en een hard reset. Niks lijkt te helpen. En omdat ik al het geluk van de wereld heb gebeurt het natuurlijk weer op de enige dag dat de t-mobile klantenservice dicht is. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het probleem.

met vriendelijke groet,
Nigel Westhoven

PS. laatste (standaard) software versie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-05-11, 17:56
Thompe Thompe is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: België, West-Vlaanderen
Berichten: 15
Standaard

Heb identiek hetzelfde probleem.

Aan T-Mobile zal het niet liggen want ik heb hetzelfde probleem met Proximus en Base!

Ik heb eveneens al van alles geprobeerd:

Hier ophet forum heb ik al meerdere keren gehoord dat het is omdat de iphone denkt dat er een headset aangesloten is maar heb al verschillende keer de headset in en uitgepluged maar dat helpt ook niet ent zoals hetgeen hieronder:

- reset
- Dfu mode
- Upgrade custom firmware
- Upgrade officiële firmware
- Downgrade van de firmware

niets maar dan ook niets lijkt te helpen.

Nu is het zo dat het een toestel uit de usa is en ik dus moeilijk in een belgische store kan binnenwandelen en mijn uitleg kan doen want dan zie ik ze mij de vraag al stellen: "Hoe kun jij uw iphone unlocken?" en kan ik moeilijk zeggen dat ik het met ...sim doe want dan zullen ze zeggen dat het daar aan ligt wat dus niet klopt want het probleem is er al van voor dat ik de ...sim had!

Blijkbaar moet het toch om een software probleem gaan maar zou het niet verholpen kunnen worden met een gewone reset.

Iemand een idee hoe het wel opgelost kan worden?

Laatst gewijzigd door Thompe; 22-05-11 om 19:30.
  #3  
Oud 22-05-11, 19:17
nigelwesthoven nigelwesthoven is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 4
Standaard

Okay na de hele dag niet kunnen bellen besloot ik morgen even pissig naar t-mobile te bellen. Dus na het eten zat ik een beetje moedeloos naar mijn telefoon te staren en besloot het ( voor de 100e x) nog maar te proberen. En wat blijkt hij doet het ineens weer :S zo plotseling als het probleem kwam is hij ook weer verdwenen. Ik neem aan dat er iets bij t-mobile verkeerd is gegaan, maar dan alleen met mijn nummer want de iphone van mijn vader deed het prima. Alleen hadden ze dit wel even mogen melden toen ik vanmiddag in de winkel stond en het probleem voorlegde.

In ieder geval bedankt allemaal en aan Thompe veel sterkte toegewenst met het proberen te verhelpen van het euvel.
  #4  
Oud 28-05-11, 00:31
nigelwesthoven nigelwesthoven is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 4
Standaard

Mijn Iphone reageert blijkbaar op de t-mobile klantenservice want die sluit om 8 uur en ja hoor 8:06 mijn probleem is weer terug. Zal je zien morgen om 9 uur als de klantenservice opengaat doet hij het weer. Toon maar aan dat er wat mis is met je toestel :S
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G Kan niet bellen 'Gesprek Mislukt' Izzy iPhone algemeen 84 11-08-11 17:36
Iphone 2G - Kan niet meer bellen of smsen. FrisoP iPhone algemeen 0 16-08-10 12:28
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen sahinkaptan iPhone algemeen 23 06-05-09 15:07
Kan niet meer bellen, iphone 3g Seppe iPhone algemeen 6 21-03-09 16:52
Simlock In Iphone In 1.1.1 Kan Niet Bellen smarties Unlock [archief] 21 22-12-07 22:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:45.