//

voorvertoning email

voorvertoning email discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Klopt het dat je van e-mail geen voorvertoning te zien krijgt? Ik heb namelijk Hotmail via Microsoft Exchange ingesteld en bij een bericht krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-05-11, 22:15
sunnygroenenboom sunnygroenenboom is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Poortugaal
Berichten: 20
Standaard voorvertoning email

hallo,

Klopt het dat je van e-mail geen voorvertoning te zien krijgt?

Ik heb namelijk Hotmail via Microsoft Exchange ingesteld en bij een bericht krijg ik wel een melding van geluid/trillen, maar geen voorvertoning.

Mvg Sunny Groenenboom
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-05-11, 14:11
Guest-20180409093718
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Bedoel je een voorvertoning op je scherm zoals een smsje? Standaard is dit niet mogelijk aangezien je geen jailbreak hebt. Op een iPhone met jailbreak erop kan je eventueel vanuit Cydia een soort Widget installeren waarbij je op je lockscreen een voorvertoning te zien krijgt van binnenkomende mail.
Reageren

Labels
hotmail, microsoft exchange, push, voorvertoning



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
e-mail alleen voorvertoning hermanchen iPhone algemeen 0 04-04-11 12:44
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan omdg iPhone algemeen 13 30-10-10 21:37
email crasht na ophalen van email snglob iPhone algemeen 2 28-02-10 17:37
Prog om sms voorvertoning uit te zetten? greenbeauty Jailbreak apps en thema's 3 18-09-09 09:11
iTunes Store voorvertoning werkt niet meer oudewater Unlock [archief] 0 23-02-08 21:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:40.