//

Loop Iphone 3g met error 1015

Loop Iphone 3g met error 1015 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een probleem met een 3g van mijn nichtje. Ik zou dat apparaat, vanwege zijn traagheid, wel even "restoren". De iphone had de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-06-11, 10:05
franklos franklos is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Italie
Berichten: 5
Standaard Loop Iphone 3g met error 1015

Hallo,

ik heb een probleem met een 3g van mijn nichtje. Ik zou dat apparaat, vanwege zijn traagheid, wel even "restoren". De iphone had de laatste versie van het Ios geinstalleerd. Als ik nu de restore knop druk, gaat Intunes downloaden, uitpakken, verifieren etc. Dan start ie de restore en vlak voor t einde breekt ie af en hup, rror 1015. Ik heb al met Tinyumberlla geprobeert, maar die geeft een device: invalid aan, en hekent geen Iphone. En als ik exit recovery recovery klik dan loopt ie terug naar de recovery mode. (stekkertje met Itunes ikoon) Ik kan weinig details over de telefoon geven omdat ik dat nergens kan uitlezen. Help o help, advies echt nodig, mijn nichtjes is langzaam boos op mij aan t worden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-06-11, 11:00
lbroek1 lbroek1 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: houten
Berichten: 203
Standaard

Wat ik heb gedaan is eerst Ireb gedraaid, gekeken of er geen CF op moest.
Vervolgens hersteld. Fix loop (iets in die trant) gedaan en gelijk na apple logo stekker los gehaald.. daarna laten rebooten en klaar was ik
  #3  
Oud 07-06-11, 15:45
franklos franklos is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Italie
Berichten: 5
Standaard

Ireb kan ik vinden denk ik maar CF? Kun je mij vertellen wat die tooltjes zijn?
  #4  
Oud 07-06-11, 23:06
franklos franklos is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Italie
Berichten: 5
Standaard

Nu dan laatste nieuws, de Iphone was in eens gelocked (sim) en ik kwam er met geen mogelijkheid meer in. Nu dus via Ireb in rec mode gezet en probeer ik de restore. Heb inmiddels ook auto-boot true gezet iReb. Blijft terug vallen in recovery mode. Ik weet niet precies welke IOS ik kan gebruiken. En of ik wellicht gewoon met Redsnow en 4.3.1 de boel kan terugzetten. Of misschien gewoon een apple restore doen? Bedankt, Frank.
  #5  
Oud 10-06-11, 16:07
vdlies vdlies is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb dit probleem kunnen oplossen via dit filmpje:
YouTube - ‪iPhone 3GS 4.2.1 recovery mode loop fix (UPDATED)‬‏
  #6  
Oud 10-06-11, 19:02
franklos franklos is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Italie
Berichten: 5
Standaard

Grappig, behalve greenpoison is dat wat ik gedaan heb en uiteindelijk de telefoon weer aan de praat gekregen. Ge unlocked via Cydia. Alles fijn, echter ik krijg precies hetzelfde probleem als ik daarna een "restore" wil doen, zodat ik en restore backup kan doen. Ik heb t toestel compleet leeg aan mijn nichtje moeten geven. Ach t toestel is veeel sneller, muziek staat erop, contacts en notes zijn weg. Snap niet waarom die restore niet wil werken.
  #7  
Oud 26-08-11, 19:58
NeelesNiels NeelesNiels is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard

hallo allemaal ik heb ook zon probleem mijn iphone 3g 8gb heb ik aangesloten op itunes maar blijft nu op het itunes logo hangen nadat ik ik hem wou herstellen en bijwerken error 1015

Kan iemand helpen??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS Start niet meer op Error 1015 blvdl iPhone algemeen 13 01-01-12 15:27
Iphone 1 - Recovery Loop / unresetable / error 1015 MrLuckbox iPhone algemeen 1 03-11-11 23:10
iPhone 3GS 1015 error bij update naar 4.3 Byron iPhone algemeen 9 07-04-11 19:36
iPhone: 3gs old bootrom 4.2.1 base 6.15 WORKING JAILBREAK zelfs met 1015 error dadis1988 Jailbreak 0 20-01-11 11:26
iPhone: Iphone 3gs herstelt via itunes error 1015 iphonemk Jailbreak 3 18-12-10 12:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:49.