//

Wel 3G verbinding maar geen internet oplossing!

Wel 3G verbinding maar geen internet oplossing! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de mensen die nog altijd problemen hebben met hun 3G verbinding en maar geen goede verbinding krijgen of wegvallen heb ik nog 1 oplossing ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-06-11, 19:49
anthonyo007 anthonyo007 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 5
Standaard Wel 3G verbinding maar geen internet oplossing!

Voor de mensen die nog altijd problemen hebben met hun 3G verbinding en maar geen goede verbinding krijgen of wegvallen heb ik nog 1 oplossing gevonden.

opgelet alvorens hou je best de apn en andere gegevens van je provider voor mobiel internet of mms bij, want deze gaan gewist worden.


een heel simpele oplossing die voor mij heeft gewerkt; ga naar instellingen --> Algemeen --> Stel opnieuw in --> en dan als laatste "herstel netwerkinstellingen", stem hierin toe en je iphone krijgt een laadscherm en deze word opnieuw opgestart.

als je iphone opnieuw is opgestart en je hebt hem ontgrendeld ga je terug naar instellingen --> Algemeen --> Netwerk --> Mobiel datanetwerk en je vult je apn gegevens en eventueel mms gegevens terug in. schakel 3G en mobiel data in met Data roaming en voor mij heeft die gewerkt.

Ik hoop dat dit veel mensen kan helpen,

mvg,

Anthony
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-12, 19:24
iponemarco iponemarco is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 95
Talking Bedankt

Super hij doet het weer!!!!!!!
  #3  
Oud 30-03-16, 20:19
Franskie Franskie is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2016
Berichten: 1
Standaard

Bij mij doet de iPhone het ook weer. Eindelijk!
Reageren

Labels
geen internet, oplossing, probleemherstel, wegvallen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel verbinding maar geen internet Amber89 Wi-Fi 8 13-08-11 06:02
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 00:46
iPhone: iedereen met geen 3g verbinding maar wel jailbreak - oplossing hier. borgqueenx Jailbreak 4 01-07-10 09:55
Wel 3G connectie maar geen internet verbinding V70ORD5 iPhone algemeen 3 07-12-09 16:38
wel Wi-Fi netwerk maar geen internet verbinding? Marc Doorakkers Archief 1 06-05-08 21:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:04.