Goedenavond,
Vanmiddag door problemen met mn
iPhone ge-upgrade naar 4.3.3.
Daarna wilde ik een
reservekopie terugzetten.
Raar maar waar is daar dus iets misgegaan.....
Heb de telefoon ontkoppeld en zag toen dat alle App's er wel waren maar verkeerd stonden....(dus niet in tabbladen)...achtergrond was weg etc....
Weer aangekoppeld en dacht met opnieuw syncen er wel te zijn....MAAR dan maakt hij dus eerst een reservekopie...
Toen kreeg ik het erg warm.....checken....ja....
foto's weg, contacten weg, bel historie, sms historie....zoals Gerda smit zou zeggen....."Alles was weg"
Ik heb mij de hele dag het rambam gezocht naar oplossingen voor dit probleem.....maar eigenlijk was de algehele opinie dat als je niet handmatig een back-up op een andere locatie hebt opgeslagen je laatste reservekopie wordt overschreven door de nieuwe....ja idd....
Ik lag alleen vanavond in bed balend en wel en toen schoot me opeens iets te binnen......
Ik heb WIN7 en ik ben gaan zoeken in systeemherstel.....helaas bracht dat niet de oplossing aangezien de map back-up niet teruggezet wordt helaas.
MAAAAARRRRR.....als je naar de back-up map gaat....
C:\Users\USERNAME\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync en dan de map BACKUP.
Rechtermuisknop/eigenschappen......tabblad Vorige versies.....kon ik een aantal versies selecteren die terug gingen in de tijd....
Dus ik heb een versie van 10 dagen terug kunnen herstellen en die verscheen ineens in I-tunes als de laatste reserve kopie....
Iphone---reservekopie terugzetten en Tadaaaa.....alles terug.
Ik mis nu 10 dgn belhistorie en sms'jes maar ok....daar kan ik mee leven.
Ik heb deze oplossing nog nergens kunnen vinden dus ik dacht ik deel hem met jullie.....
Hopelijk hebben sommige er wat aan....
Gr,
Danny.