//

overdracht telefoonboek Iphone naar Carminat (auto) werkt niet

overdracht telefoonboek Iphone naar Carminat (auto) werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds kort een Iphone 3GS met de laatste firmware. Nu heb ik in men auto een Radio, GPS en bluetooth telefoon zitten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-06-11, 12:40
Chelleke1 Chelleke1 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard overdracht telefoonboek Iphone naar Carminat (auto) werkt niet

Hallo,
Ik heb sinds kort een Iphone 3GS met de laatste firmware.
Nu heb ik in men auto een Radio, GPS en bluetooth telefoon zitten (Carminat Bluetooth DVD Auditorium van Renault).

De auto herkent de Iphone, de Iphone herkent de auto, dus dat is al geen probleem.
Als ik wil bellen, of gebeld wordt (in de auto) neemt de auto alles over, zodanig dat ik via de auto het gesprek voer.
Nu is er een mogelijkheid om de telefoonnummer over te zetten naar de auto, zodanig dat je de telefoon niet moet bovenhalen om te bellen, maar het overzetten werkt niet.
Bij men vorige telefoon was er bij het overzetten geen probleem, enkel bij de Iphone.

Weet hier iemand raad mee?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-12, 14:59
meindert64 meindert64 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Helaas heb ik het zelfde probleem met mijn nieuwe renault clio night & day. het herkennen en bellen gaat goed maar het telefoonboek van mijn i-phone 3G wordt niet geladen. Ook de muziek van mij I-Phone wordt wel afgepeeld maar de namen van de nummer worden niet weergegeven in het display verder is er ook geen mogelijkheid voor een verdeling van de nummer in b.v. mappen.
  #3  
Oud 17-01-12, 17:05
jiepie jiepie is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 75
Stuur een bericht via Instant Messenger naar jiepie
Standaard

Nee inderdaad, telefoonboek overzetten met een Iphone gaat niet.
Mijn vorig toestel ( Nokia) zette alles zonder probleem over in mijn Qashqai, helaas moet ik er nu alles manueel inzetten.
  #4  
Oud 17-01-12, 17:11
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Misschien f kijken op de webstek van de auto/BT-module-fabrikant of er geen updates voor je systeem beschikbaar zijn...

Hier geen enkel probleem met mijn Mondeo (2010)...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone supersim 50 overdracht. ivoback Vodafone 0 06-02-11 13:58
auto lader werkt niet meer na nw upload pamaco69 iPhone algemeen 2 15-08-10 22:39
auto lock werkt niet meer na install advanced preference fcruizer iPhone algemeen 4 18-12-09 23:34
bluetooth connectie in auto werkt niet meer met 3.0 akk iPhone algemeen 0 09-07-09 12:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:11.