//

Agenda

Agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje in verband met de agenda. Ik heb bij al mijn contacten hun verjaardag bij staan en dus automatisch in mijn agenda ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-11, 22:08
Elidb Elidb is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 55
Standaard Agenda

Ik heb een vraagje in verband met de agenda. Ik heb bij al mijn contacten hun verjaardag bij staan en dus automatisch in mijn agenda ook. Maar deze geven nu geen meldingen ik moet dus altijd zelf gaan kijken is hier een oplossing voor om meldingen aan te zetten?

Mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-11, 14:20
martijnvw82 martijnvw82 is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 108
Standaard

Klopt, ik heb dit 'probleem' ook. Je kan natuurlijk de verjaardagen van al je contacten handmatig in je agenda zetten, zodat je wel een melding krijgt. Maar het mooiste zou zijn wanneer je standaard een berichtje krijgt bij verjaardagen van contacten. Misschien is dit in iOS 5 wel opgelost?

Weet iemand dat?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone agenda sync met Google Agenda rutgervvh iTunes 2 24-08-12 23:06
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 22:33
Outlook agenda overzetten in windows live agenda wous5 iPhone algemeen 2 27-07-10 07:57
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 21:21
Agenda punten automatisch toevoegen in google agenda ptje Desktop-applicaties 0 17-10-08 21:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:20.