//

iPhone 3G vs iPhone 4

iPhone 3G vs iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Sinds kort heb ik mijn iPhone4 opgestuurd voor reperatie. Ik ben verzekerd bij telefoonkopen.nl en heb het 'Telefoon Kopen Garant Zeker iPhone Pakket'. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-06-11, 10:56
Steveunz Steveunz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard iPhone 3G vs iPhone 4

Beste allemaal,

Sinds kort heb ik mijn iPhone4 opgestuurd voor reperatie. Ik ben verzekerd bij telefoonkopen.nl en heb het 'Telefoon Kopen Garant Zeker iPhone Pakket'. In de voorwaarden beloven ze mij een gelijkwaardig product als leentoestel. Ik loop nu dus met een iPhone 3G die al veel eerdere gebruikers heeft gehad, waarschijnlijk voor de komende 6 weken...

Zijn er punten waarmee ik echt hard kan maken dat ik minimaal een iPhone 4 verdien als leentoestel in het kader van 'vergelijkbaar product'? Ik weet wel dat de specificaties van een iPhone 4 beter zijn dan die van een 3G(S). Maar zijn er ook Apps die wel op de 4 draaien en niet op de 3G bijvoorbeeld?

Ik zie jullie argumenten graag tegemoet!

Groet,

Stefan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-06-11, 11:01
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

De iPhone 3G is een heel andere iPhone dan de iPhone 4.
De iPhone 3G is echter ook een iPhone. Net als de iPhone 4. Snap je wat ik probeer te zeggen?
Ik denk dat je van geluk mag spreken dat je een iPhone hebt gekregen als leentoestel. Je kunt dan nog de meeste apps gewoon gebruiken. Er zijn genoeg apps te vinden die alleen op de iPhone 4 draaien en niet op een 3G (of zelfs een 3GS).
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren

Labels
garantie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:48.