//

Iphone 4 inboedelverzekering?

Iphone 4 inboedelverzekering? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo,, Ik heb een vraagje, want ik heb net namelijk een iPhone 4 aangeschaft. Maar ik vroeg me af of het juist slimmer is om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-06-11, 22:39
Minhhai Minhhai is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Standaard Iphone 4 inboedelverzekering?

Hallo,,

Ik heb een vraagje, want ik heb net namelijk een iPhone 4 aangeschaft. Maar ik vroeg me af of het juist slimmer is om een inboedelverzekering (buitendedeurverzekering) af te sluiten of om juist naar pro assist te gaan (in die richting om precies te zijn). Me broer heeft namelijk wel een pro assist verzekering, maar nog geen reparatie service ondergaan dus hij heeft er nog geen ervaring mee. Maar ik heb echter wel negatieve verhalen gehoord over de lange wachttijd. Alvast heel erg bedankt!

Met vriendelijke groet,

Minh hai
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-11, 14:31
hopje123's schermafbeelding
hopje123 hopje123 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 18
Standaard

Ik ben zelf ook zeer benieuwd wat er beter is. De verzekering is
  #3  
Oud 10-07-11, 14:19
Minhhai Minhhai is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Standaard

De topic kan gesloten worden, aangezien ik al mijn antwoordt heb kunnen vinden. In ieder geval bedankt.
  #4  
Oud 10-07-11, 15:41
Marvie Marvie is offline
• iOS 8.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 93
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Minhhai Bekijk bericht
De topic kan gesloten worden, aangezien ik al mijn antwoordt heb kunnen vinden. In ieder geval bedankt.
Wellicht is het wel handig om het antwoord hier dan ook te plaatsen zodat andere daar eventueel ook iets aan hebben?!

Daar hebben we forums voor om elkaar te helpen...
  #5  
Oud 13-07-11, 06:59
peidy's schermafbeelding
peidy peidy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 24
Standaard

Ik had vorige week mijn iphone4 laten vallen, barst boven in mijn scherm. Verzekering gebeld en het valt gewoon onder je inboedel verzekering. Alles vergoed. Binnen 3 dagen stond het geld terug op mijn rekening.
Hulde!
Wel je bonnetje bewaren.
  #6  
Oud 13-07-11, 09:21
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peidy Bekijk bericht
Ik had vorige week mijn iphone4 laten vallen, barst boven in mijn scherm. Verzekering gebeld en het valt gewoon onder je inboedel verzekering. Alles vergoed. Binnen 3 dagen stond het geld terug op mijn rekening.
Hulde!
Wel je bonnetje bewaren.
Ben benieuwd welke verzekering dit is? En wat heb je precies verteld dat er gebeurd is?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #7  
Oud 13-07-11, 11:48
peidy's schermafbeelding
peidy peidy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 24
Standaard

Interpolis verzekering, gewoon verteld wat er gebeurd is, uit mijn handen laten vallen. was geen probleem. en echt snel geregeld.
  #8  
Oud 16-07-11, 10:39
Minhhai Minhhai is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Standaard

Mijn broer had bij de ANWB zijn iPhone verzekering afgesloten en was in mei gestolen uit zijn hand. Dat was in het buitenland in Vietnam. En eenmaal dat hij terug was in Nederland ging hij het aangeven bij de ANWB en kreeg 500.- cash terug van de ANWB. Mijn broer had wel echter 600.- betaald voor zijn toestel. Maar je krijgt tenminste wel iets ervoor terug. En voor maar 20.- per jaar is het verzekeren bij de ANWB. Eigen risico is volgens mij rond de 35.- euro. Daar ga ik dus mijn verzekering denk ik afsluiten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:45.