//

Opgenomen memo/dictafoonfunctie weigert in alle talen!

Opgenomen memo/dictafoonfunctie weigert in alle talen! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een interview opgenomen met de dictafoonfunctie op mijn iPhone. Hij staat ook keurig in het afspeellijstje in de app, alleen als ik er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-07-11, 13:58
MartineTV MartineTV is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard Opgenomen memo/dictafoonfunctie weigert in alle talen!

Ik heb een interview opgenomen met de dictafoonfunctie op mijn iPhone. Hij staat ook keurig in het afspeellijstje in de app, alleen als ik er op klik, speelt hij niet af. Ik heb daarna nogmaals wat opgenomen om te testen, maar dat speelt hij wel af.

Ik heb het geprobeerd te syncen via itunes, maar dan pakt hij alleen mijn 'testbestand' en niet mijn interview. Ik heb ook geprobeerd het interview iets in te korten, zodat hij het ziet als een 'nieuw' bestand, maar daar trapt itunes ook niet in.

Ook heb ik Iphone Explorer gedownload, die herkent hem wel in de map 'Recordings', maar wanneer ik hem naar mijn bureaublad of een map sleep, loopt mijn computer vast en krijg ik een tempfile ipv het .mov-bestand.

Iemand nog een suggestie? Het is een interview voor mijn afstudeeronderzoek dus ik heb het heeeeel heeeeeel hard nodig
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-11, 08:38
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik meen gelezen te hebben op dit forum dat er vaker problemen zijn met opnames. Het gaat dan om te lange opnames waarvan de bestandsgrootte een bepaald maximum overschrijdt. Misschien bij jou ook het geval? Zoek anders even op het forum.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: opgenomen film tuscani38 Muziek, foto & video 10 19-04-11 10:54
Geen geluid bij opgenomen filmpjes op de PC maikel_cc Muziek, foto & video 0 30-03-11 14:07
Dringende Vraag over DICTAFOON opgenomen Memo! mahisbed iPhone algemeen 5 23-12-10 23:04
Video: Opgenomen video op macbook overzetten? Shorty007 Muziek, foto & video 2 12-08-09 21:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:42.