HELP : geen deactivatie knop redsnwo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) dag iedereen ik heb een nogal vervelend probleem, mijn iphone is locked en ik wou hem voor te beginne al activeren via redsnow .. als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP : geen deactivatie knop redsnwo
dag iedereen ik heb een nogal vervelend probleem, mijn iphone is locked en ik wou hem voor te beginne al activeren via redsnow ..
als ik redsnow open doe klik ik de 4.1.2 firware aan en daarna ontbreekt bij mij mij het zinnetje" deactivate" hoe komt dat ? open cydia staat wel aangevinkt :s please help mij gr gio |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welke versie van redsn0w gebruik je?
De nieuwste heeft geen hacktivatie om misbruik van iOS5 beta's te voorkomen.
|
|||
|
|||
ik gebruik redsnown 0.9.6b6 ...
op itunes komt heel de tijd dat er geen geldige silmkaart insteekt ik zou gwn de iphone willen activeren ook al is maar om muziek te luisteren gr gio ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 juli 2011 om 20:31 ---------- en als ik het via redsnow probeer kan ik de deactivatie knop niet aanvinke |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen airplay knop? | iTonyVos | Archief | 5 | 15-11-10 20:23 |
kan geen jailbreak doen (power knop kapot) | RensIphone | Jailbreak | 1 | 27-10-10 14:41 |
Contactpersonen & deactivatie van Exchange | dromedaris | iPhone algemeen | 1 | 07-01-10 15:19 |
Zwart scherm geen sleep knop | Rasz | Archief | 3 | 31-03-09 23:52 |
Geen Install knop | cort | Archief | 6 | 17-12-07 04:18 |
|
|