//

trage iphone

trage iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik en mijn zus hebben allebei een iphone 3G 8gb. nu heb ik wel een jailbreak maar mijn zus niet. nu is in vergelijking mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-07-11, 15:57
minifreakje minifreakje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 38
Standaard trage iphone

ik en mijn zus hebben allebei een iphone 3G 8gb. nu heb ik wel een jailbreak maar mijn zus niet. nu is in vergelijking mijn iphone heel veel trager in het opstarten, typen of apps zoals Facebook. komt dit doordat mijn iphone is gejailbreaked? beide iphone's hebben 4.2.1 als FW.

groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-07-11, 17:33
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Kan inderdaad wel door sommige jailbreak tweaks komen... Een iPhone zonder jailbreak is altijd wel iets sneller dan een iPhone met jailbreak
  #3  
Oud 04-07-11, 17:36
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Hangt ook af van hoeveel iTunes content op je iPhone staat: apps muziek, films....
  #4  
Oud 04-07-11, 18:32
minifreakje minifreakje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 38
Standaard

@Ballegooier : van de 6,9 is er 4,3 gigabyte vrij. 63 nummers, 36 vid's en 20 apps. bij die van me zus is al het geheugen gebruikt dus daar zal het niet aan liggen.

wat mij de meest logische reden lijkt is dat mijnes is gejailbreaked. ik zit al op de ipad baseband dus er is geloof ik geen manier om me iphone sneller te maken, of weet iemand wel een manier?
  #5  
Oud 04-07-11, 18:35
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Je kunt een paar dingen doen:

1: Herstellen naar 3.1.3 (er zijn wel apps die iOS 4 vereisen dus denk hier goed over na!)
2: Herstellen met een custom firmware 4.2.1 die geen baseband update inhoud (link mag ik hier niet geven)
3: (de beste optie vind ik) herstellen naar de ORIGINELE iOS 4.1 firmware van Apple zelf, dan NIET jailbreaken en je iPhone schoonhouden!

Herstellen op de normale manier op 4.2.1 is niet mogelijk!!!! Doe dit dus ook niet want dan komt hij in de recovery loop
  #6  
Oud 04-07-11, 19:35
minifreakje minifreakje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 38
Standaard

ik ben nu bezig met optie 3. maar ik heb 1 vraagje, kan ik via optie 3 nog wel via mijn Vodafone simkaart werken of lukt dat niet?
  #7  
Oud 04-07-11, 19:37
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Dat ligt eraan of je iPhone officieel simlockvrij is (dus of hij ZONDER jailbreak (ultrasn0w) etc ook werkt met alle simkaarten). Als hij dit niet is zal ik als ik jou was herstellen naar een custom 4.2.1 want je hebt dan zoiezo toch Cydia nodig.

Is je iPhone van t-mobile? In dat geval kan je m gratis simlockvrij maken!
  #8  
Oud 04-07-11, 19:47
minifreakje minifreakje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 38
Standaard

nope dat wasie niet. was 2e hands en volgens de vorige eigenaar wasie via ultrasnow simlock vrij. maar goed dan ga ik weer terug naar 4.2.1 met unlock via cydia. helaas pindakaas niks aan te doen bedankt voor de hulp en ondersteuning. hier kan nu een slotje op.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 juli 2011 om 19:02 ----------

mmh heb nu een ander probleempje, zodra ik m heb gejailbreaked met redsnow en ik start itunes op, dan kan ik kiezen tussen 2 opties :
1 : configureren als een geheel nieuwe iphone
2 : reservekopie van me vorige erop zetten.
als ik optie 2 doe dan krijg ik een foutmelding waarin staat dat me software te oud is????
  #9  
Oud 04-07-11, 20:38
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Heb je nu 4.1 erop gezet of een custom 4.2.1? Als er 4.1 opstaat is het logisch dat je niet kunt herstellen naar je eerdere reservekopie, je kunt ook niet iPhone 4 software op een 2G zetten! Als je inderdaad 4.1 hebt, moet je gewoon je Apps terugzetten en je muziek.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Na jailbreak trage Iphone nickstterr Jailbreak 0 18-12-10 17:53
Trage camera op Iphone 4 Multimaniak iPhone algemeen 2 30-11-10 21:18
Trage Iphone Yargo iPhone algemeen 4 21-08-09 11:56
slecht ontvangst en trage iPhone Gydo S iPhone algemeen 13 14-08-08 04:20
Ietswat trage iphone Rogier iPhone algemeen 5 02-04-08 09:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:08.