//

Aan-/uit (Hold) knop zit vast!

Aan-/uit (Hold) knop zit vast! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Cliffiphone4 Kan dat hiet met assisve control of zoiets? Dat je die knop nabootst? AssistiveTouch Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door RioolDokter Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 21-11-13, 02:04
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cliffiphone4 Bekijk bericht
Kan dat hiet met assisve control of zoiets?
Dat je die knop nabootst?
AssistiveTouch
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RioolDokter Bekijk bericht
Ik ga er vanuit dat ik de 2 jaar consumenten garantie heb (ook al doet apple 1jr zeggen). …

Nu de vraag: moet ik naar dezelfde winkel terug gaan (heb natuurlijk factuur e.d.) allemaal nog, of mag ik ook naar de dichtbij zijnde KPN winkel gaan?
Als je een KPN abonnement koopt bij JantjeShop, dan is alleen JantjeShop jou 2 jaar consumentengarantie verschuldigd. Apple doet jou 1 jaar fabrieksgarantie cadeau (soms verwijzen ze wel eerst naar je provider/winkel van aankoop) en over KPN durf ik niks te zeggen in deze situatie (ga er gerust vanuit dat je niets krijgt). Dus inderdaad: terug naar de winkel van aankoop.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 Bekijk bericht
Heb je deze nou gekocht of gekregen ?..
Kwam bij het abonnement, dan wilt men wel eens 'gekregen' zeggen (vooral als voor de telefoon niet bijbetaald hoefde te worden).
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 22-11-13, 11:15
RioolDokter RioolDokter is offline
• iOS 10.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Doetinchem
Berichten: 273
Standaard

@Suzuki2000:

Bij een abonnement gekregen (moest bij betalen; vandaar gekocht). Maar hij is dus bij een abonnement verkregen. 14 maand geleden. Inmiddels telefoon bij de verkoper gebracht, en zij sturen de telefoon op naar Apple.

Zelf ga ik er een beetje van uit dat een dergelijke telefoon toch niet zulke mankementen mag vertonen en dat ze het onder "garantie" of coulance gaan vervangen. We wachten af. Overigens kan het tot 21 dagen duren voordat e.e.a duidelijk is (dus wel/geen garantie). Zullen ze de telefoon dan naar China sturen?
__________________
Doe mij maar 10 bier! *Overigens; iPhone 6S 16GB & iPad 4 16GB.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone jailbreaken zonder hold/off knop koosie Jailbreak 4 31-10-10 12:59
Aan/Uit knop werkt niet. ultrAslanli-kerem iPhone algemeen 0 22-08-10 02:21
Aan/Uit knop werkt niet meer KCie iPhone algemeen 0 23-11-09 08:03
Bluetooth aan/uit knop verplaatsen Bruce Wayne iPhone algemeen 37 01-01-09 11:52
Aan/uit knop stuk Kermi iPhone algemeen 1 04-09-08 20:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:11.