//

Nieuwe Iphone via Tmobile Service

Nieuwe Iphone via Tmobile Service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone in de regen laten liggen. weet zeker dat het einde oefening is en hij is teruggegaan voor Service bij Tmobile met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-07-11, 21:52
gameswitch gameswitch is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard Nieuwe Iphone via Tmobile Service

Ik heb een Iphone in de regen laten liggen. weet zeker dat het einde oefening is en hij is teruggegaan voor Service bij Tmobile met ca 1mnd wachttijd.

Mijn vraag:
Wat is goedkoper:
1)Na bericht dat het einde oefening is een nieuwe Iphone via Tmobile kopen (als dit kan). Nee, niet met een nieuw abonnement, gewoon ter vervanging.
Of 2): gelijk naar een winkel gaan en een Iphone halen. Dit scheelt namelijk een maand wachttijd en als ik toch een nieuwe moet hebben doe ik het liever gelijk.
2 is sneller maar als er een extreem prijsverschil in zit wacht ik wel....

Stel ze kunnen de oude Iphone maken wat ik echt niet verwacht, kan ik hem altijd nog doorverkopen.
Wie kan me adviseren want ik heb eigenlijk niet zoveel trek om een maand te wachten......
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen service ( Iphone 3gs "Tmobile") Muharremaydin Odido (T-Mobile) 4 16-06-11 14:40
slechte service/reparatie bij Tmobile tgstk2 Odido (T-Mobile) 10 04-04-11 22:00
untrasn0w unlock geen service tmobile simkaart master Odido (T-Mobile) 7 25-08-09 21:59
3gs: geen service tmobile simkaart na unlock ultrasn0w master Odido (T-Mobile) 0 24-08-09 13:57
Nieuwe iPhone, geen TMobile? Archie Koopinformatie Nederland 5 15-01-09 23:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.